Delphi 6 og Indy komponenterne
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 04-07-01 14:01

Hola gruppe

Nu er jeg lige blevet stukket Delphi 6 i hånden af mit arbejde (skal teste
om det kan betale sig at opgradere) og så kunne jeg godt tænke mig at lege
lidt med Indy komponenterne, men hvor finder jeg hjælp til dem? Jeg var i
GAD for at købe en Delphi 6 bog men de havde kun en "Building applications
with Delphi 6" som virkede som en begynder bog. Der var godt nok en 50 sider
om Indy men jeg synes måske at 720,- er lige rigeligt for 50 siders
information. Er der nogen der kan anbefale en anden bog (og et sted at købe
den i Kbh-området) eller nogle hjemmesider (udover Delphi3000.com som er
nede i øjeblikket, snøft, og Indy's egen side som jeg ikke kunne finde noget
hjælp på). Jeg er specielt interesseret i at komme i gang med at lave min
egen webserver (som også var eksemplet i bogen) da jeg ikke rigtig har
fundet nogen der kan opfylde mine krav.
Håber der er nogen der kan hjælpe
Ha' en god sommer

Jesper

Fra : Kurt Bilde

Dato : 10-07-01 10:57

Hej Jesper !

Jesper Nielsen wrote:

> Jeg er specielt interesseret i at komme i gang med at lave min egen webserver
> (som også var eksemplet i bogen) da jeg ikke rigtig har fundet nogen der kan
> opfylde mine krav.

Der findes mig bekendt ikke nogen tutorial til Indy, men der findes en del demo
applikationer - har du kigget på dem?

Se evt.:
http://www.nevrona.com/Indy/demodownloads/IndyDelphiDemos80_APR252001.zip

-Kurt