Tager De strøm på mig?
Fra : ThomasM

Dato : 05-05-07 00:43

Hej

Jeg har fået til opgave at købe et nyt grafikkort til min bror som
erstatning for det GF6100 der fulgte med maskinen (Fujitsu Scaleo X, AMD X2
4200, 2GB RAM, 1 SATA-disk og 1 DVD-drev). Jeg har kigget lidt på GF7950,
men er meget i tvivl om hvor vidt strømforsyningen kan trække det. Den
eksisterende strømforsyning er på 350W og har 15A og 14A på de to +12V.

Prisniveauet ligger i omegnen af 2K.

På forhånd tak for hjælpen

/ThomasM

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 13-05-07 17:08

"ThomasM" <fzcore@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> GF7950, men er meget i tvivl om hvor vidt strømforsyningen kan trække det.
> Den eksisterende strømforsyning er på 350W og har 15A og 14A på de to

Det er (helt) sikkert ikke strøm nok.

Men du skal ha' et 8800GTS

Men hvad bruger han compen til?