Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
7900 GT vs 7950 GT
Fra : Hansen

Dato : 03-05-07 07:46

Hejsa.

Kort og kontant: Kan det betale sig at købe et 7950 GT frem for et 7900 GT?
De charts jeg har set, viser at det ikke er meget performance mere man får
for pengene.

/Hansen

Fra : BorreBoy

Dato : 03-05-07 07:53

Fra : Leif Nielsen

Dato : 06-05-07 20:06

Det har du nok ret i.
Jeg har ikke den store forstand på grafikkort, men har læst i "Komputer for
alle"
det første ciffer i navnet 7900 GT er generationen hvorpå de næste ciffer er
ydelsen,
og der er jo ikke den store forskel 900 og 950

Mvh.
Nielsen