De Sorte står i Thisted området idag!!!
Fra : Martin_P

Dato : 04-07-01 13:27

Jeg har lige fået en bøde i madkassen. 108 hvor man må køre 80.

De står imellem Thisted og Vilsund på den store parkeingsplads ved Ås
- hvis det siger jer noget. Og det var nu her kl. 10.05 jeg blev
"laset"

Rgds.

Martin_P

Fra : origo@earthling.net

Dato : 04-07-01 13:47

"Martin_P" <dsl6041XXX@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Og det var nu her kl. 10.05 jeg blev
> "laset"
Da står de der sikker ennå

JS

Fra : Martin_P

Dato : 04-07-01 14:13

damn...det var kl. 14.05!!! ved ikke lige hvordan det 0'tal have rodet
sig ind..

utroligt hvad intenting(0) kan gøre....

Martin_P