Ny HL2 mod der foregår i rummet??
Fra : Silver

Dato : 02-05-07 21:24

Davs gruppe!.

Jeg så på steam for et par måneder eller 3 siden at der var kommet en ny mod
til HL2 hvor det foregik ude i rummet, måske lidt ala det gamle elite.....

Dengang jeg så det var jeg ikke interesseret i det men nu er min interesse
vækket.

Men jeg kan ikke finde det igen?, og jeg kan ikke huske hvad det hed.

Nogen som har en anelse hvad det var for noget og måske selv har hentet
det?.

Mvh
Silver.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-05-07 22:51

Silver wrote:

> [...]
> ny mod til HL2 hvor det foregik ude i rummet, måske lidt ala det
> gamle elite..... Men jeg kan ikke finde det igen?, og jeg kan ikke huske

http://steampowered.com/v/index.php?area=free&tab=mods&cc=DK

Jeg vil formode at det hedder Eternal Silence?
http://www.eternal-silence.net/

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Silver

Dato : 03-05-07 14:48

> Jeg vil formode at det hedder Eternal Silence?
> http://www.eternal-silence.net/

HAPS!, der var det jo! :), mange tak for hjælpen.

Mvh
Silver.