folde ud mand, slåbrockband
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 02-05-07 22:00

Ku´ man være heldig, at der er en der ligger inde med det nummer ?

/Dennis

Fra : Michael Lund

Dato : 03-05-07 18:21

"Dennis Nielsen" <Bjerrevej19@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Ku´ man være heldig, at der er en der ligger inde med det nummer ?

You got mail

Mvh.
Michael

Fra : Jöran Egdahl

Dato : 04-05-07 02:55

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> wrote in message

> "Dennis Nielsen" <Bjerrevej19@privat.dk> skrev i en meddelelse
>>

> You got mail

Betyder det, at du distribuerer ophavsrettighedsbeskyttet musik?
DET ER NEMLIG PISSE ULOVLIGT, OG MAN KAN MELDE DIG TIL POLITIET!!!

Fra : kautaq

Dato : 04-05-07 03:41

Jöran Egdahl skrev:

> DET ER NEMLIG PISSE ULOVLIGT, OG MAN KAN MELDE DIG TIL POLITIET!!!

Kurn ve' do mæ te' bankooooooo!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-05-07 08:36

"Jöran Egdahl" <egdahl@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> "Michael Lund" <miclu@mail.dk> wrote in message

> Betyder det, at du distribuerer ophavsrettighedsbeskyttet musik?
> DET ER NEMLIG PISSE ULOVLIGT, OG MAN KAN MELDE DIG TIL POLITIET!!!

Nå ja, det er det vist godt nok, men det gør ikke noget, for det kunne vi
næsten heller aldrig finde på at gøre.... Vel ???

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 04-05-07 09:50

Hej Jöran

> DET ER NEMLI....

Lad være med det råberri, det her er en musikgruppe, her
er der ingen døve.

--
Mvh Max

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-05-07 05:59

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Jöran

> Lad være med det råberri, det her er en musikgruppe, her
> er der ingen døve.
>

> --
> Mvh Max

HVA'???

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - næeh...ikke endnu...men den er på vej!

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 06-05-07 16:27

> [...]
>
> Betyder det, at du distribuerer ophavsrettighedsbeskyttet musik?
> DET ER NEMLIG PISSE ULOVLIGT, OG MAN KAN MELDE DIG TIL POLITIET!!!

Nej, jeg havde faktisk tænk mig at tage ud at besøge den person der evt.
måtte ligge inde med nummeret - og derved få det hørt... altså ingen
ulovligheder her ...

//Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 19:03

> Nej, jeg havde faktisk tænk mig at tage ud at besøge den person der evt.
> måtte ligge inde med nummeret - og derved få det hørt... altså ingen
> ulovligheder her ...

Jamen så vil det da hjælpe at vide hvor i landet vi er

Alternativt kan www.accord.dk hjælpe dig. De har pladen Provins Punk
(hvorpå nummeret befinder sig), til den nette sum af 75 kr. Penge der er
godt givet ud, Slåbrock er sgu kult

Mvh
Jan Rysz