Desperat hous wivfes rækkefølge
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-05-07 18:09

ja jeg ved ikke hvordan man staver til wivfes men forlader mig på gruppens
skribenter og læser er kreative nok til de ved hvad jeg taler om ...
desperate husfruer :) ?

Nå problemet er jeg er kommet i tvivl om række følgen af
sæson 2 - jeg sider og ser dem som divX ... well afsnittet hvor Gaby er oppe
at slås med nonnen kan det passe det er nr 16 ?
fordi det passer ikke i forhold til afsnit 13-14-15 ( som jeg har set dem )

foriøvrigt en FED serie ...jeg er helt wild med hende den rød hårdet også
susan de er suveræne :)

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-05-07 18:46

In news:46377497$0$21333$c3e8da3@news.astraweb.com,
Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:
> ja jeg ved ikke hvordan man staver til wivfes men forlader mig på
> gruppens skribenter og læser er kreative nok til de ved hvad jeg
> taler om ... desperate husfruer :) ?

Wife er ental, Wives er flertal så du har bare et "f" for meget med.

> [...]
> Gaby er oppe at slås med nonnen kan det passe det er nr 16 ?
> fordi det passer ikke i forhold til afsnit 13-14-15 ( som jeg har

Hermed et link til siden, hvor du kan se hvad der sker i sæson 1, 2 og
3. Der er i hvert fald noget om nonnen og Gaby i sæson 2 afsnit 213.

http://abc.go.com/primetime/desperate/recaps/201.html?photo=1

> foriøvrigt en FED serie ...jeg er helt wild med hende den rød
> hårdet også susan de er suveræne :)

Min favorit er så ubetinget Lynette Scavo (Felicity Huffman), hun er
simpelthen pragtfuld.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-05-07 22:02

> Hermed et link til siden, hvor du kan se hvad der sker i sæson 1, 2 og 3.
> Der er i hvert fald noget om nonnen og Gaby i sæson 2 afsnit 213.
>
> http://abc.go.com/primetime/desperate/recaps/201.html?photo=1

Der er blevet byttet om på afsnit 13 og 16 Grr...

> Min favorit er så ubetinget Lynette Scavo (Felicity Huffman), hun er
> simpelthen pragtfuld

Hmm jeg er så dårlig til navne - men det må være hende men tvillingerne ?

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-05-07 22:18

In news:4637ab35$0$21339$c3e8da3@news.astraweb.com,
Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm jeg er så dårlig til navne - men det må være hende men
> tvillingerne ?

Nemlig + et par stykker mere.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-05-07 16:06

> In news:4637ab35$0$21339$c3e8da3@news.astraweb.com,
> Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:

> Nemlig + et par stykker mere.

yep hun er suveren :) ufateligt hvordan hun holder sammen på det hele bare
ved at se hendes hverdag på tv så skal jeg ind og ha en lur :)

Fra : PerX ...

Dato : 05-05-07 22:17

In article <46377cf7$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
minimiv_nospam_@privat.dk says...
> Min favorit er så ubetinget Lynette Scavo (Felicity Huffman), hun er
> simpelthen pragtfuld.

Nu ser jeg kun serien indtil jeg kan finde remote'en igen, men hun er da
skrækkelige *g*

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-05-07 18:46

Fra : Taba

Dato : 03-05-07 15:04

Ville bare lige give et par anbefalinger på et par hjemmeside der har
mere eller mindre alt om TV serier:

www.tvrage.com er lille, hurtig og overskuelig (min foretrukne)
www.tv.com er nem at huske, men en del tungereat køre, med flere
reklamer o. lign.

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-05-07 16:10

"Taba" <die@all.spammers.die> skrev i en meddelelse
> Ville bare lige give et par anbefalinger på et par hjemmeside der har mere
> [...]

ok jeg har csi men har aldrig set den men jeg tror jeg vil kase mig óver den
når jeg er færdig med desperat housewives også mangler jeg en ½ snes afsnit
af Lost
og lidt prison break sesson 2 det lyder af meget men tager ikke så lang tid
:)