Adgang til den Blå
Fra : H&M

Dato : 01-05-07 18:48

Hej

En der vil hjælpe med kontakt oplysninger på følgende trial bike: ( email og
tlf )
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49669049

På forhånd mange tak. Skylder dig en...

Fra : Olsen

Dato : 01-05-07 19:08

"H&M" <mosvad@nullspammail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> En der vil hjælpe med kontakt oplysninger på følgende trial bike: ( email og tlf )
> [...]

Det gør du så

20 20 72 44

Fra : Kim

Dato : 01-05-07 19:21

On Tue, 1 May 2007 19:47:44 +0200, "H&M" <mosvad@nullspammail.dk>
wrote:

>Hej
>
>En der vil hjælpe med kontakt oplysninger på følgende trial bike: ( email og
> [...]

Hehe nu skylder du to

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-05-07 07:31

H&M wrote:
> Hej
>
> En der vil hjælpe med kontakt oplysninger på følgende trial bike: ( email og
> [...]
...fadøl som er dyrere end kontaktoplysningerne, din nærigspammerpind.

--
vh
Torben

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-05-07 20:53

Torben Scheel skrev den 02 maj 2007 i

> ..fadøl som er dyrere end kontaktoplysningerne, din nærigspammerpind.

He
Jeg plonker konsekvent enhver "nærigspammerpind" der spør´og enhver der
svarer. Gider ikke bøvle med det mere.

Fra : CL

Dato : 02-05-07 21:14

Arne Lorenzen wrote:
> Torben Scheel skrev den 02 maj 2007 i

> He
> Jeg plonker konsekvent enhver "nærigspammerpind" der spør´og enhver
> der svarer. Gider ikke bøvle med det mere.
Så er vi 2

Fra : Dr. Enduro

Dato : 03-05-07 06:26

CL skrev:

> Så er vi 2

Det synes jeg egentlig er mest synd for jer, for I udelukker jo ikke
vedkommende, men jer selv fra enhver meningsfyldt kommunikation i
fremtiden. Synes også tit, at folk der plonker, på et tidspunkt
alligevel kommer med i diskussionen, fordi de er trætte af ikke at kunne
se de indlæg, der bliver diskuteret.

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 03-05-07 15:15

Dr. Enduro skrev den 03 maj 2007 i news:f1brp9$umh$3@news01.versatel.de:

> [...]
> fremtiden. Synes også tit, at folk der plonker, på et tidspunkt
> alligevel kommer med i diskussionen, fordi de er trætte af ikke at kunne

"Enhver meningsfyldt kommunikation" er nok så meget sagt

De heldigvis få det drejer sig om, og som bor i mit killfilter kan jeg
sagtens undvære.