Mc tester søges til VFR750F 87er
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 30-04-07 11:07

hej som overskriften siger...
jeg søger en skarp Mc kører til at tage en test tur på min indkøbte vfr750F
fra 87
jeg syntes den gør lidt undeligt...
hvis der er en her der er god til at mærke hvad der kan være galt ville det
være super
der kan hurtig komme 1 flaske rødvin på højkant...

dyret i ballerup på sjælland

symtomer

den hugger lidt under acceleration
siger kloink når man slipper gassen
er ikke rar når man køre over bump

jeg tænker
lejer for
dæmper bag
kobling

men det ville være feder at der var en der kunne tage en tur og tester det

mvh Søren vfr750 88

Fra : PMH

Dato : 30-04-07 12:53

"Søren Jacobsen" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det være super
> der kan hurtig komme 1 flaske rødvin på højkant...

Hej

Prøv evt. i VFR klubben, de har et godt forum som du kan stille
dit spørgsmål i..
http://www.vfr.dk/Klubhuset/Forum/tabid/58/Default.aspx

PMH

Fra : Futte & Co.

Dato : 30-04-07 17:03

Søren Jacobsen wrote:
> [...]
> kobling
>

> men det ville være feder at der var en der kunne tage en tur og tester det

Ska'n virk' bag'etter

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70