gsx750r
Fra : buller4

Dato : 29-04-07 19:20

hej igen..
Har brug for at vide model-nummer på min (for mig) nye suzuki. Nogen der ved
eller evt. har en link til hvor man kan finde ud af det.........

Den er regstreret første gang 19-07-1994 ifølge registreringsattesten men
jeg syntes nu den ligner en fra 93
så var det jeg tænkte om ikke man kunne se det ud fra de der nummerer.??
på forhånd TAK

Fra : TWL

Dato : 29-04-07 19:46

buller4 wrote:
> [...]
> jeg syntes nu den ligner en fra 93
> så var det jeg tænkte om ikke man kunne se det ud fra de der nummerer.??

Hej Buller

Det er muligt du kan finde noget her
http://www.suzukicycles.org/GSX-R-series/GSX-R750.shtml

Hilsen Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-07 21:06

"buller4" <dsl300719@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg syntes nu den ligner en fra 93
> så var det jeg tænkte om ikke man kunne se det ud fra de der nummerer.??

Prøv at komme med stelnr, så er vi sikkert nogen der kan finde ud af det.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : buller4

Dato : 30-04-07 07:26

HEJSA-----STELNR.:GR7BB108495

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-07 20:04

> HEJSA-----STELNR.:GR7BB108495

Jeg kan ikke finde det rigtige år, ud over at der er en GSX-R 750 W. og så
et P årg.1993, R årg. 1994. S årg. 1995.

Men på siden
http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp?category=Motorcycles&make=Suzuki&year=1994&fveh=2188
Kan du se forskellen på de tre årg. benævnt med P, R eller S.

Håber det var lidt hjælp.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc