Stjålet Rød aprillia ?
Fra : Bisse

Dato : 29-04-07 15:34

Er der nogen der for nylig har fået stjålet en Stor rød aprillia
i københavnsområdet ?

Jeg har bare set et par mistænkelige unge mennesker med en
stor maskine ved min ejendom på nørrebro som ikke ligner MC-ejere.

Bisse

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 29-04-07 16:20

"Bisse" <bisse"fjernelse"@bcbnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har bare set et par mistænkelige unge mennesker med en
> stor maskine ved min ejendom på nørrebro som ikke ligner MC-ejere.

Har du indregistreringsnummeret, så spørg politiet.
Hilsen Matthias

Fra : Bisse

Dato : 29-04-07 16:42

Nop... vil ikke involvere mig alt for meget med "sådanne mennesker"..
Jeg har heller ikke haft lejlighed til at kigge nærmere på den.

Bisse

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 29-04-07 19:04

On Sun, 29 Apr 2007 17:42:18 +0200, "Bisse"
<bisse"fjernelse"@bcbnet.dk> wrote:

[citatteknik fixet]

>Nop... vil ikke involvere mig alt for meget med "sådanne mennesker"..
>Jeg har heller ikke haft lejlighed til at kigge nærmere på den.

"Sådanne mennesker"? Politiet?

Aflæs nummerplade (det kan gøres på stor afstand) og ring til 33 93 14
48 of bed om vagthavende. Han kan fortælle om skidtet er efterlyst,
eller evt sende en vogn forbi.

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-04-07 20:08

"Per K. Nielsen" <pkn.usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Sådanne mennesker"? Politiet?
>
> Aflæs nummerplade (det kan gøres på stor afstand) og ring til 33 93 14
> 48 of bed om vagthavende. Han kan fortælle om skidtet er efterlyst,
> eller evt sende en vogn forbi.

Og det eneste du behøver gøre, er at oplyse hvor motorcyklen står!
Du skal ikke vidne eller sådan noget.

Rittig

Fra : Bisse

Dato : 30-04-07 15:41

Naah... den var på Schweizíske plader... SÅÅÅ !

Bisse