Kørsel foreslag hjem gra Grækenland .. ?
Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 21:14

Hej i gruppen ..

Kæresten og jeg er ved at planlægge en tur som skal gå til Italien, og så
sejle til grækenland, men vi har ikke rigtig nogen go ide til hvordan
hjemturen fra Grækenland skal se ud, og håber på at der er nogen herinde der
har nogle gode tur forslag.
eller måske link til andre sider med turforslag...

MVH
Peter V

Fra : Stephan G

Dato : 28-04-07 22:19

> hjemturen fra Grækenland skal se ud, og håber på at der er nogen herinde der
> har nogle gode tur forslag.
> eller måske link til andre sider med turforslag...

Helt sikkert Kroatien! Fantastisk land, smuk smuk natur og snoede veje
langs med adriaterhavet. Hvis I har god tid bør I se nogle af øerne.
Bosnien er også et besøg værd, ikke mindst hvis man interesserer sig
for historie.

Stephan

Fra : Asger

Dato : 29-04-07 08:35

On Apr 29, 6:14 am, "Peter Vistesen" <peter snabela vistesen punktum
dk> wrote:
> [...]
> har nogle gode tur forslag.
> eller måske link til andre sider med turforslag...

Koer op gennem Albanien og videre gennem Eksjugoslavien langs kysten.
Jeg tog turen i 2004 med start paa Korfu, og det kan varmt anbefales.
Specielt Albanien var interessant. Men vaer opmaerksom paa at
vejnettet mange steder er _saerdeles_ (og jeg mener saerdeles!)
daarligt i Albanien. Men hvis du har et koeretoej der er forberedt til
det er det alle tiders!

Asger

Fra : Jim Andersen

Dato : 30-04-07 12:54

Asger wrote:
> og videre gennem Eksjugoslavien langs kysten.

Og beregn nu riiiigelig med tid. Våde brosten op ad en snoet bjergvej giver
kun marginalt dårligere vejgreb end saltsprøjtsglat asfalt med harve-riller
i.

Og husk nyrebæltet

/jim