Repair manual til Honda VT 1100 C2 Shadow
Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 19:39

Finnes det noe sted en kan få kjøpt repair manual eller lignende til Honda
VT 1100 C2 Shadow 2000 mod? Pdf utgave hadde vært å foretrekke.

Sturla Ness

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 21:00

"Sturla Ness" <sness%start.no> wrote in message
> Finnes det noe sted en kan få kjøpt repair manual eller lignende til Honda
> VT 1100 C2 Shadow 2000 mod? Pdf utgave hadde vært å foretrekke.
>
> Sturla Ness

´hej der ..

jeg har denne hvis det har interesse ..

vt1100 shadow - Honda VT 1100 Shadow 85-98 Haynes Service Manual ENG By
Mosue.pdf

/Peter V

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 21:25

"Peter Vistesen" <peter snabela vistesen punktum dk> wrote in message

> [...]
>
> jeg har denne hvis det har interesse ..
>
> vt1100 shadow - Honda VT 1100 Shadow 85-98 Haynes Service Manual ENG By

Hei Peter

Det er vel ikke store forandringen fra 1998 til 2000 mod så den dekker vel
det meste, så jeg er veldig interesert.

Sturla

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 22:02

hej der ...

du kan downloade den her ftp://vistesen.dk/ user og adgangs ord er begge
"manual" ... uden "erne

/PSV

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 09:07

> hej der ...
>
> du kan downloade den her ftp://vistesen.dk/ user og adgangs ord er begge
> "manual" ... uden "erne
Hei

Da er den lasta ned. Takk skal du ha.

Mvh. Sturla

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 09:26

jeg ser der er mange der har hendtet manualen ... et lille tak ville varme

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 28-04-07 09:33

"Peter Vistesen" <peter snabela vistesen punktum dk> skrev i en meddelelse
> hej der ...
>
> du kan downloade den her ftp://vistesen.dk/ user og adgangs ord er begge
> "manual" ... uden "erne
>
> /PSV

Den ville jeg også forfærdeligt gerne have adgang til.

Jeg kan lægge en Honda VT 1100 C 87-93 service manual den anden vej.

Jeg har også en Honda VT1100 C-c2 ACE - Spirit - T ACE 85 - 98 service
manual haynes liggende.

Jeg har forsøgt mig, men kan ikke komme på din ftp

mvh
Bendt

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 09:40

hej der ..

dejligt at se der er nogen der vil dele..

jeg åbner igen..

/Peter V

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 28-04-07 10:40

> hej der ..
>
> dejligt at se der er nogen der vil dele..
>
> jeg åbner igen..
>
> /Peter V

hmmm - vi har vist byttet rundt på 2 ens manualer

thx anyway.

mvh
Bendt

http://www.dfmc.dk/?id=1016