træf i lyndbykrat idag mellem Aalborg og H~
Fra : Jan A Jensen

Dato : 26-04-07 15:13

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 08:10

On Thu, 26 Apr 2007 16:13:06 +0200, Jan A Jensen wrote:

> se mere på: http://mclundbykrat.dk/

Mange mennesker, i god ro og orden, med respekt for dem som bor i området.
Det var herligt, men hva' f..... skulle det rullefelt på pladsen ? Og
så vendt med "ryggen" lige op mod naboerne i skoven

Orla Pedersen, som ser DN, og naboerne på barikaderne allerede :-/
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Jan A Jensen

Dato : 27-04-07 11:33

meddelelse news:1w3cryeksu9n0.14b5h9ip58quh$.dlg@40tude.net...

> [...]
> Og
> så vendt med "ryggen" lige op mod naboerne i skoven

ja ingen tvivl om at. Hvis der er noget man kan brokke sig over, så bliver
det da rullefeltet...

for alt andet var da 100% iorden.

mon der var 350-500 mc'er..??

--
Jan A Jensen.
http://www.mccustomclubaalborg.dk

Fra : Henning A. Larsen

Dato : 27-04-07 12:06

Når man laver endagstræf er det altså smart med noget til at trække folk, og
med den "kødrand" af mennesker der hele tiden stod omkring rullefeltet, var
det måske det, der her, fik så mange mennesker til at møde op.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 13:47

On Fri, 27 Apr 2007 13:05:41 +0200, Henning A. Larsen wrote:

> Når man laver endagstræf er det altså smart med noget til at trække folk, og
> med den "kødrand" af mennesker der hele tiden stod omkring rullefeltet, var
> det måske det, der her, fik så mange mennesker til at møde op.

Det var nu ikke min opfattelse, men det er altså den sikre død for
arrangementet på lige netop det sted :-/

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Jan A Jensen

Dato : 27-04-07 16:18

meddelelse news:tnfudae0pn5f$.holaam1odftu.dlg@40tude.net...

> Det var nu ikke min opfattelse, men det er altså den sikre død for
> arrangementet på lige netop det sted :-/
>
> --
personlig så syntes jeg at det er fint nok med rullefelt... men folk i
omgivelserne ( dem der ikke er vildt mc interesseret ) De mennesker ønsker
det nok langt væk.. :-/

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-04-07 22:29

> personlig så syntes jeg at det er fint nok med rullefelt... men folk i
> omgivelserne ( dem der ikke er vildt mc interesseret ) De mennesker ønsker
> det nok langt væk.. :-/

Lige netop i Lundby Krat er et rullefelt nok den bedste måde at sikre at det
ikke blot bliver et en-dags arrangement, men også et en-gangs arrangement!
Man fristes næsten til at tro at ideen stammer fra en anti-motorcyklist, der
vil have træffet lukket.
Lundby Krat er et af Aalborgs højst profilerede sommerhusområder, men en høj
population af indflydelsesrige anti-støjs fascister. At tænke sig at der
engang lå en motocross bane... Man kan endda stadig ane resterne af den på
nogle af løbe-stierne i området.

Rittig

Fra : Jan A Jensen

Dato : 28-04-07 13:15

> [...]
> høj population af indflydelsesrige anti-støjs fascister. At tænke sig at
> der engang lå en motocross bane... Man kan endda stadig ane resterne af

Hvis det du skriver er rigtig. Så varer det jo nok ikke længe inden det træf
er aflyst igen.
for hvis folk i netop det område nærmest er hysteriske. Så vil de jo nok
ikke finde sig i lidt larm 1 aften om måneden i sommer havl året

og det vil jo være træls.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 14:39

On Sat, 28 Apr 2007 14:15:17 +0200, Jan A Jensen wrote:

> og det vil jo være træls.

Jeg har skrevet til arrangøren, og meddelt det problematiske i rullefeltet.
Så må vi håbe at arrangementet som sådan kan "reddes", for det er nu et
hyggeligt sted at samles.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 13:47

On Fri, 27 Apr 2007 12:32:54 +0200, Jan A Jensen wrote:

> for alt andet var da 100% iorden.

Det var det, så dig men nåede ikke at få hilst på før at Du blev væk i
mængden, men vi ses vel til et af Niels' fællesture.

> mon der var 350-500 mc'er..??

Svært at sige, men bare op ad stien, var der fyldt op i et par hundrede
meter, og med en cykel på hver side for ca. hver 2 meter, så er det de
første par hundrede, og så var der hele pladsen nede ved vejen, hvor
parkeringen var mere "tilfældig" måske 100 mere.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Jan A Jensen

Dato : 27-04-07 16:21

meddelelse news:our7b9f500f2.j1cg598x70f2.dlg@40tude.net...

> Det var det, så dig men nåede ikke at få hilst på før at Du blev væk i
> mængden, men vi ses vel til et af Niels' fællesture.

jo.! det kan da være. for noget skal der jo køres når vejret er til det

> [...]
> første par hundrede, og så var der hele pladsen nede ved vejen, hvor
> parkeringen var mere "tilfældig" måske 100 mere.

ja det er svært at bedømme. Men flot fremmøde var det.