Honda CB600F vs. Yamaha FZ6-S S2
Fra : jhh

Dato : 26-04-07 13:52

Jeg overvejer at købe enten en ny Honda CB600F eller en Yamaha FZ6-S S2.
Nogle +/- med den ene frem for den anden?

mvh. jens

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 27-04-07 12:53

jhh <jhh@solrod-el.dk> wrote:

> Jeg overvejer at købe enten en ny Honda CB600F eller en Yamaha FZ6-S S2.
> Nogle +/- med den ene frem for den anden?
>
> mvh. jens

Hejsa

Har selv lige været ude at prøve den nye Fazer 6. Den har den mest
vidunderlige bløde motorgang og er ret sporty i det... Jeg elsker
udtrykket af den maskine...

Honda'en prøvede jeg for et par år tilbage. Den er også rigtig sød. Den
er mere touring præget. Fx. er gearkassen er knap så kontant som
Yamsen...

Siddestillingen ligner hinanden en del, så det er nok et spg om du er
mest til 'sport' eller 'touring' - begge cykler er fede... så du kan
ikke gå fejl...

Prøv dem begge før du handler

/Anna

--