Sjælland -> Karoline
Fra : Ukendt

Dato : 25-04-07 16:42

Hej NG.

Nogen fra Sjælland, der tager(vil med) til Karoline på Søndag ?

Kører fra Dalby (4690) ved en kl.ca. 11.00 tiden .......... kører på
motorvejen ved Ringsted......

Det bliver bare på motorgaden der over/hjem, overholder hastighedsgrænserne
!

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Rene Joergensen

Dato : 25-04-07 16:48

Dennis Hellan Pedersen (4690) <dhp> wrote:

> Nogen fra Sjælland, der tager(vil med) til Karoline på Søndag ?

Jeg ville gerne, men skal til DMC kursus i Sorø.

--
-René

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-07 16:55

"Rene Joergensen" <nospam@fzr.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville gerne, men skal til DMC kursus i Sorø.

He-he.......... skal tænke på dig når jeg guffer et skinke søm med farmors
hoste + en stoooor is, samt får serveret div. løgnehistorier

Fra : Rene Joergensen

Dato : 25-04-07 17:27

Dennis Hellan Pedersen (4690) <dhp> wrote:

> He-he.......... skal tænke på dig når jeg guffer et skinke søm med farmors
> hoste + en stoooor is, samt får serveret div. løgnehistorier

Jeg skal slå søm i din kiste skal jeg

Jeg må nøjes med løgnehistorier (og nogle kanelgifler).

--
-René

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-07 18:17

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:9e5bb$462f76d3$55183f7d$10725@news.arrownet.dk...
> [...]
> motorvejen ved Ringsted......
>
> Det bliver bare på motorgaden der over/hjem, overholder

Hey Dennis, jeg kunne godt finde på at tage med... men hvem/hvor er karoline
?? fatter absolut ikke en brik... hehe

//Rasmus - Der kører fra hillerød...

Fra : Bongo

Dato : 25-04-07 19:32

> Hey Dennis, jeg kunne godt finde på at tage med... men hvem/hvor er
> karoline ?? fatter absolut ikke en brik... hehe

Karoline er et cafeteria der ligger ved den gamle lillebæltsbro, hvor
motorcyklister samles hver den sidste søndag i måneden. Helt som med
Malerklemmen hvis du kender den.

Vh Bongo

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-07 19:56

"Bongo" <fake@fakeserver.com> skrev i en meddelelse

> Karoline er et cafeteria der ligger ved den gamle lillebæltsbro, hvor
> motorcyklister samles hver den sidste søndag i måneden. Helt som med
> Malerklemmen hvis du kender den.
>

> Vh Bongo

Hey Bongo, har siddet og googlet lidt og har endelig selv findet ud af hvad
det var... kender ikke nogen af delen da jeg først fik min MC i sidste uge,
så hele universet omkring MC er nyt for mig... men hey... jeg er helt
sikkert frisk på at tage med på søndag... nogen steder hvor vi kan mødes
inden turen over og så kører som en samlet flok ?? folk er velkomne til at
skrive til mig på mailen, bare udskift det store X med et @ og så er den
hjemme ;)

//Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-07 20:41

"Rasmus Houdam" <VirtuniXmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mødes inden turen over og så kører som en samlet flok ?? folk er velkomne

Hej Rasmus.

Du skal være velkommen, regner med at ramme Ringsted af/tilkørslen (nr.35)
kl. ca. 11.30 , skal jeg vente på dig der ?

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-07 12:05

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:4e67c$462faec1$55183f7d$6206@news.arrownet.dk...

> [...]
>
> Du skal være velkommen, regner med at ramme Ringsted af/tilkørslen (nr.35)
> kl. ca. 11.30 , skal jeg vente på dig der ?

Hej Dennis, det ville være super hvis du gad vente der... ville jo være
meget rart at have nogen at følges med nu når man er helt ny og sådan,
hehe...
så skal vi ikke bare sige at det er en aftale ?

//Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-07 16:34

> [...]
> hehe...
> så skal vi ikke bare sige at det er en aftale ?

Det er en aftale, holder på _tilkørselsrampen_ på afkørsel nr:35 Ringsted
, på Søndag kl.ca.11.30

--
Mvh.
Dennis Pedersen. 20654045

Fra : Flerbrugermaskine

Dato : 26-04-07 12:38

"Bongo" <fake@fakeserver.com> skrev i en meddelelse

> Vh Bongo

Hvadså Bongo, skal du og fruen derop på søndag?
Hvis jeg når at få lavet min maskine, kunne vi da evt. følges? :)

Mvh Anders (fra fotobiksen)
kawasaki GRØN

Fra : Bongo

Dato : 26-04-07 16:55

> Hvadså Bongo, skal du og fruen derop på søndag?
> Hvis jeg når at få lavet min maskine, kunne vi da evt. følges? :)

Desværre, vi må sidde over denne gang, vi har en konfirmation lørdag at
rydde op efter. Men vi kører med d.5maj til julemærkehjemmet hvor vi
planlægger at stige på ved Marielyst kl:11 tror jeg det var.

Vh Bongo

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-04-07 06:16

> Hey Dennis, jeg kunne godt finde på at tage med... men hvem/hvor er
> karoline ?? fatter absolut ikke en brik... hehe
>
> //Rasmus - Der kører fra hillerød...
Hej Rasmus,

kom blot til fyyyyn, vi er så flinke, og med den vejrudsigt skal der nok
komme mange til karoline på søndag

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 16:37

> [...]
> motorvejen ved Ringsted......
>
> Det bliver bare på motorgaden der over/hjem, overholder

Hey Dennis, jeg håber du når at se det her inden i morgen (søndag), jeg
tager desværre ikke med alligevel, har hjulpet noget familie med noget
flytning og har fået forstrukket et eller andet i den ene arm, så jeg må
vist lade MC'en stå en dag eller to.. Håber du/i får en fed tur alligevel :)

--
Mvh.

Rasmus T. Houdam
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=1166

Fra : Armand

Dato : 28-04-07 17:41

"Rasmus T. Houdam" <VirtuniXmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hey Dennis, jeg tager desværre ikke med alligevel,...............

Og selv det lokale islet (á ego) er hængt for som hjælper på det (efter
lørdagens fremmøde at dømme) populære Car og styling -show her i Fredericia
og får ikke tid til at frekventere Karoline

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-07 08:20

"Armand" <kim-armand@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Og selv det lokale islet (á ego) er hængt for som hjælper på det (efter
> lørdagens fremmøde at dømme) populære Car og styling -show her i
> Fredericia og får ikke tid til at frekventere Karoline

Ja det typisk !, så tager man over for at besøge "jer", og så gider i ikke
møde op !

Fra : Knud Dam

Dato : 29-04-07 08:32

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:63b85$46344702$55183f7d$29197@news.arrownet.dk...

> Ja det typisk !, så tager man over for at besøge "jer", og så gider i ikke
> møde op !

Hej Dennis.

Jeg er ret sikker på, at vi kommer et par stykker hen på eftermiddagen.

; - )

KD

Fra : Armand

Dato : 29-04-07 22:42

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej Dennis.
>
> Jeg er ret sikker på, at vi kommer et par stykker hen på eftermiddagen.

Efter hvad jeg nu har hørt var der vist rigeligt med folk - Hvoriblandt, med
sikkerhed også nogle lokale :-|

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-07 08:18

> [...]
> vist lade MC'en stå en dag eller to.. Håber du/i får en fed tur alligevel

O'kay.......... sq' det være en anden gang

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 22:55

On Wed, 25 Apr 2007 17:42:27 +0200, Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> Hej NG.
>
> Nogen fra Sjælland, der tager(vil med) til Karoline på Søndag ?

Så ses vi nok

Nogen fra nordjylland, der vil med ?

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-07 08:21

meddelelse news:1rtd3j89kw87e$.e9k2xezn1z6q.dlg@40tude.net...

> Så ses vi nok
>
> Nogen fra nordjylland, der vil med ?

Hygsomt , holder ved det lille hus, hvis der er plads............

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-07 06:09

On Sun, 29 Apr 2007 09:20:45 +0200, Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> Hygsomt , holder ved det lille hus, hvis der er plads............

Plads var der ikke meget af Tak for snakken !

Hjemturen gik "bikeabout" og tog 4 timer

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-07 11:56

meddelelse news:1cx98nm2dhud5$.198igeyi5gpr6$.dlg@40tude.net...
> On Sun, 29 Apr 2007 09:20:45 +0200, Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
>

> Plads var der ikke meget af Tak for snakken !
>
> Hjemturen gik "bikeabout" og tog 4 timer

Tak i lige måde, ja der var da lidt mennesker/cykler , tror ikke at jeg
har set så mange på Karoline før, men har jo også kun været der en 10 gange
i alt

vi kørte lige hjem, ingen omveje, det blev sq' lidt køligt til sidst, tog
landevejen til Nyborg, men over broen fik vi kulde chokket, så dem fik lidt
gas det sidste stykke !