endelig på gaden
Fra : JimR

Dato : 25-04-07 08:59

En Yamaha SZR Super Single kører altså ikke særlig godt når man har sat
slangen fra udluftningen af karburatoren til benzinpumpen og vaccuumslangen
fra karburatorstudsen ligger løs på blokken

Det tog et par timer at finde, jeg undrer mig over at den overhovedet kunne
starte og køre! Der er også et væld af små slanger fra de to karburatorer.

Efter fejlretning sprang den lystigt i gang og gik fint i tomgang så nu er
gaderne igen usikre i det Nordsjællandske omkring Fredensborg. Måske ikke så
usikre endda for man kan tydeligt høre når jeg kommer (med JetKit, KN
filter, åben carbonpotte og ét 100 mm stempel) www.radmer.dk/web/SZR660.jpg
(fra i Knutstorp 2005)

med glad hilsen

JimR
Sørup

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-07 09:42

"JimR" <nom@il.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så usikre endda for man kan tydeligt høre når jeg kommer (med JetKit, KN
> filter, åben carbonpotte og ét 100 mm stempel)

Hey JimR

Dejlig maskine du der har dig... må huske at kigge/lytte efter dig heropppe
i det nordsjællandske, er selv fra hillerød... ;)

//Rasmus

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 25-04-07 10:26

Rasmus Houdam wrote:
> [...]
>
> Dejlig maskine du der har dig... må huske at kigge/lytte efter dig heropppe
> i det nordsjællandske, er selv fra hillerød... ;)

Jeg skal huske at vinke når jeg triller hjem fra jobbet i Fredensborg så

Velkommen ud i solen.

/Magnus

Fra : JimR

Dato : 25-04-07 13:30

"Magnus Pedersen" <bofhenator@gmail.com> wrote in message

> Jeg skal huske at vinke når jeg triller hjem fra jobbet i Fredensborg så
>

> Velkommen ud i solen.
>
> /Magnus

Cool, jeg huserer typisk mellem Fredensborg/Hillerød og Fredensborg/Lyngby
(let at kende mellem rækkerne i morgenkøen...)

JimR