Øjenskygge og gummibånd
Fra : Lone Lopdrup

Dato : 24-04-07 12:04

Øjenskygge og gummibånd !!!!!

Ved godt overskriften lyder ret underligt,
- men jeg har lige fået en ny (brugt) Virago.

På blinklysene er der sat øjenskygger på.
Den ene øjenskygge sidder meget løs.

Mellem øjenskyggen og blinklys-glasset sidder der nogle rester af et
gummibånd, som nok har haft den virkning at øjenskyggen bliver presset på
plads
Umiddelbart ser det ud til at det er et selvklæbende bånd, som nu er gået
til.

Tør ikke at rive øjenskyggerne af de tre resterende blinklys, for at se
hvordan de sidder fast.

Nogen der kender et sted, evt. internetbutik, hvor jeg kan købe sådan et nyt
bånd, således at øjenskyggen igen kan komme til at sidde ordentlig fast.

Mange hilsner fra
Lone
(Nybagt, Virago og kørekort, ejer)

Fra : Flerbrugermaskine

Dato : 24-04-07 12:47

"Lone Lopdrup" <LLopdrup@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Øjenskygge og gummibånd !!!!!
>
> Ved godt overskriften lyder ret underligt,
> - men jeg har lige fået en ny (brugt) Virago.
>
> På blinklysene er der sat øjenskygger på.
> Den ene øjenskygge sidder meget løs.

Hej Lone
Tillykke med knallerten!
Jeg tror der er brugt dobbeltklæbende tape til monteringen. Sådan noget kan
du købe i "enhver" hobby forretning, det koster ca. 55 for en rulle 3M tape
i god kvalitet.

Mvh Anders

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 24-04-07 13:16

Flerbrugermaskine wrote:
> Jeg tror der er brugt dobbeltklæbende tape til monteringen. Sådan noget kan
> du købe i "enhver" hobby forretning, det koster ca. 55 for en rulle 3M tape
> i god kvalitet.

ALARM!!!!!!!
Alternativt er selvbindergarn også godt, for ikke at snakke om tyggegummi!

Thore