El start på plæneklipper, holder det?
Fra : TGJ

Dato : 02-05-07 21:48

Hej,

Har kig på nogle af Stigas modeller, hvor der er 4 gear, men også elstart.

Holder / virker det (også mere end en sæson)?

Fra : Lars Knudsen

Dato : 03-05-07 07:33

On Wed, 2 May 2007 22:47:40 +0200, "TGJ" <tgsj@FJERNDETTEmail.dk>
wrote:

>Har kig på nogle af Stigas modeller, hvor der er 4 gear, men også elstart.
>
>Holder / virker det (også mere end en sæson)?

Tjah, jeg har en 7-8 år gammel Husqvarna rider med 10,5 hk B&S motor
med elstart. Den har lige fået nyt startbatteri, men ellers fungerer
det upåklageligt og har altid gjort. Det var dog lidt irriterende da
jeg skulle "starte sæsonen" og batteriet var fuldstændig dødt - så
kunne man godt lige ha' brugt en startsnor... Men ellers er jeg glad
for det.

hilsen Lars

Fra : Henning

Dato : 03-05-07 08:06

On Thu, 03 May 2007 08:32:51 +0200, Lars Knudsen
<noemail@in.this.place> wrote:

> [...]
>jeg skulle "starte sæsonen" og batteriet var fuldstændig dødt - så
>kunne man godt lige ha' brugt en startsnor... Men ellers er jeg glad

Startsnor? Her er da den perfekte undskyldning for at ligge i sofaen
og vente på batteriet lades op...

Fra : TGJ

Dato : 03-05-07 09:15

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse
> On Thu, 03 May 2007 08:32:51 +0200, Lars Knudsen
> <noemail@in.this.place> wrote:
>
> Startsnor? Her er da den perfekte undskyldning for at ligge i sofaen
> og vente på batteriet lades op...
LMAO!!

Fra : Lars Knudsen

Dato : 03-05-07 14:57

On Thu, 03 May 2007 09:05:59 +0200, Henning
<newsmail@REMOVETHISmailme.dk> wrote:

>Startsnor? Her er da den perfekte undskyldning for at ligge i sofaen
>og vente på batteriet lades op...

Haha.. Nu var batteriet faktisk helt dødt - så ingen opladning der

I øvrigt er det også rimelig afslappende på sådan en rider, man skal
bare styre og undgå at køre ind i bedene!

Go' weekend!

** Lars