30mm flamingo
Fra : tp

Dato : 02-05-07 20:50

Hejsa

Har målt forkert ifm. støbning af nyt gulv i køkken, så nu skal der være
16cm beton for at det går op (at gulv flugter med andet).
16 cm er tykkelsen man bruger i haller der skal kunne tåle lastbiler

derfor. vil gerne ramme 13cm - kan jeg bare smide 30mm flamingoer (tror de
sælges som kantisolering) ovenpå de 220'er der ligger, eller er der forskel
på styrken, og dermed om de kan bære et 13cm betonlag?

Fra : Olsen

Dato : 02-05-07 22:58

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kantisolering) ovenpå de 220'er der ligger, eller er der forskel på styrken, og dermed

Det kan du godt med polystyren, men f.eks. ikke med mineraluld.
Den mindste styrke ved f.eks. Sundolitt er S60 som også er
mest brugt til gulvplader. Køb deres 60 x 120 plader som fås
med 5 mm spring fra 10 mm, der er også klasse S60.