Trappe til høj terrasse ? artikel fra gør ~
Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 20:13

Hejsa

Jeg skal lave en ny trappe til min høje terrasse, og set en artikel som jeg
godt kan bruge på Gør Det Selv siden, men da jeg ikke er medlem kan jeg ikke
hente artiklen, er er nogle der kan hjælpe med den eller der er en ande side
hvor man kan se hvordan det hele er sat sammen ?

Siden/artiklen det drejer sig om er :
http://www.goerdetselv.dk/polopoly.jsp?a=2517#

Bladet er fra 4 måned 1999.

mvh
Michael

Fra : Henning

Dato : 01-05-07 21:06

On Tue, 1 May 2007 21:12:39 +0200, "Michael" <michaelavvs.dk> wrote:

> [...]
>hente artiklen, er er nogle der kan hjælpe med den eller der er en ande side
>hvor man kan se hvordan det hele er sat sammen ?

Di tlokale bibliotek har bladet liggende eller kan skaffe det hjem til
dig.

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-07 20:32

har prøvet at søge lidt på det på biblioteks hjemmeside uden resultat
kan du finde det

Fra : Martin Bak

Dato : 01-05-07 21:47

"Michael" <michaelavvs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ikke hente artiklen, er er nogle der kan hjælpe med den eller der er
> en ande side hvor man kan se hvordan det hele er sat sammen ?

Du kan såvidt jeg kan se hente artiklen for 39,50 Hvis du bestiller 2 numre,
så får du tilligemed en ubrugelig nivelleringslaser. Så kan du bare afmelde
abonnementet bagefter.

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 02-05-07 07:36

> [...]
> jeg ikke hente artiklen, er er nogle der kan hjælpe med den eller der er
> en ande side hvor man kan se hvordan det hele er sat sammen ?

Hej Michael

Kan du ikke bruge denne trappe i stedet?
http://www.goerdetselv.dk/Shared/bildbank/NY_PDF/DKGDS112001_Trappe_HP.pdf

Mvh
Mads

Fra : Ole Jensen

Dato : 02-05-07 21:41

Michael <michaelavvs.dk> wrote:

> Siden/artiklen det drejer sig om er :
> http://www.goerdetselv.dk/polopoly.jsp?a=2517#
>
> Bladet er fra 4 måned 1999.
>
> mvh

Duer dette link?

http://www.goerdetselv.dk/Shared/bildbank/dk-pdf/DKGDS041999_terrasse.pd

mvh - Ole-J - Aalborg

Sælges: Billedrammer / Træarbejder / Legetøjsbiler m.m.
http://www.oleswebsite.dk/salg.htm