Murerbukke med hejs?
Fra : Michael Thybo Jørgen~

Dato : 01-05-07 11:51

Jeg har brug for 4 murerbukke med en hejsefunktion (altså ikke bare
højdeindstilling), som skal kunne løfte ca. 100 kg fra ca. 1 meter til 2
meters højde.

Hvor skaffer man sådan nogle svende?

Mvh
Michael

Fra : Finn

Dato : 03-05-07 07:29

"Michael Thybo Jørgensen" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har brug for 4 murerbukke med en hejsefunktion (altså ikke bare
> højdeindstilling), som skal kunne løfte ca. 100 kg fra ca. 1 meter til 2
> [...]

hvad skal du løfte? materiel eller personer ?

Finn

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-07 19:55

"Finn" <finn.normann@mail.dk> wrote in message

> "Michael Thybo Jørgensen" <no@way.dk> skrev i en meddelelse

> hvad skal du løfte? materiel eller personer ?

Materiel. Det er tagkonstruktionen i en carport. Ca. 125 kg i hvert hjørne.

Mvh
Michael

Fra : Finn

Dato : 07-05-07 19:06

> Materiel. Det er tagkonstruktionen i en carport. Ca. 125 kg i hvert
> hjørne.
>
> Mvh
> Michael
der findes jo rigtige materialehejs . som både kan købes, men nok mest leje
http://www.haki.dk/Haki/HAKI_Product.asp?page_id=830
http://www.sumner.com/sumner/sub/productb/main.25.7.8.25.0.0.html

Finn

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 03-05-07 09:39

Er det alm selvmord du påtænker, hvad med en truck el 2
murbukke duer ikke

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-07 19:56

"Stig Rasmussen" <stig.rasmussen@get2net.dk> wrote in message
> Er det alm selvmord du påtænker, hvad med en truck el 2
> murbukke duer ikke

Ikke forstået???

Mvh
Michael