Ønsketænkning? Ghost 12?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 01-05-07 20:06

Kunne godt bruge et program der kan lave et image på en ekstern SAN disk via
et netværkskabel.

Min eksterne disk er en Synology boks, den hedder Synology DS-101G+

Det fede ville være at:

1. Programmet kan lave et image på den eksterne disk
1a. At man kunne ekstraktere en fil af gangen fra det image, og kan dette
ikke lade sig gøre så:
2. At det kunne lave en backup af HELE systemdisken, fil for fil...

Tænker på Ghost 12, men der står ikke nok på Symantecs hjemmeside...

Nogen der har brugbar praktisk erfaring med det??

Mvh Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-07 20:29

Henrik (Silkeborg) wrote:
> [...]
>
> Tænker på Ghost 12, men der står ikke nok på Symantecs hjemmeside...
>
> Nogen der har brugbar praktisk erfaring med det??

Acronis True Image.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-05-07 21:36

Henrik (Silkeborg) skrev:

> [...]
> kan dette ikke lade sig gøre så:
> 2. At det kunne lave en backup af HELE systemdisken, fil for

Norton Save And Restore 2.0 kan det hele.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 01-05-07 21:40

Fik da vist ikke tilføjet at det er XP jeg kører med nu, men skifter til
Vista når der er drivere der virker

Hvad af programmerne kan køre i Vista nu?

Mvh Henrik

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-05-07 21:48

Henrik (Silkeborg) skrev:

> Hvad af programmerne kan køre i Vista nu?

True Image 10 Home og Norton Save and Restore 2.0. Jeg bruger dem
begge på Vista Ultimate 64 for tiden.

--
Hilsen
Madsen