Publisher- problem
Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 02-05-07 11:35

Hej

Er det muligt at fastlåse tekstbokse og billeder i Publisher ?

Når nu alle bokse, uanset indhold, er sat på plads i forhold
til hinanden, skal der ikke meget til, førend hele
arrangementet "vælter".
Derfor vil jeg gerne vide om, og hvordan, det kan låses.

Venlig hilsen
Jørgen Carlsen

Fra : søren horn

Dato : 02-05-07 12:39

Jørgen Carlsen skrev:
> [...]
> til hinanden, skal der ikke meget til, førend hele
> arrangementet "vælter".
> Derfor vil jeg gerne vide om, og hvordan, det kan låses.

Hold CTRL nede, mens du klikker på hver enkelt ramme. Der kommer nu en
ekstra ramme om det hele. Når du er færdig med alle delene klikker du
blot på låsen i den store ramme. Så er hver enkelt del låst i forhold
til de andre. Man låder så op igen ved at klikke på låsen.
mvh
Søren

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 02-05-07 22:22

Mange Tak for hjælpen.
Jeg vidste ikke at jeg skulle lede efter grupper -
eller rettere gruppér - for at låse.

mvh Jørgen Carlsen