C&C3 erfaringer....
Fra : Silver

Dato : 01-05-07 00:03

Davs

Jeg må indrømme at selve gameplayet i spillet er godt, og jeg er også vild
med selve historien i spillet og skuespillet med mellemsekvenserne....

MEN!!!...

Er jeg den eneste som er splitterhamrende tosset over at spillet LIGE skal
vise hvad de forskellige objektiver er på mappen og så zoome hen til dem?!?!
imens man er i fuld gang med at nedkæmpe fjender!!. Jeg er fandme godt træt
af de beskeder og sekvenser og GUDSKELOV er der da skip knappen men
alligevel.....for fanden da, hvorfor ikke starte med at vise alle objektiver
mens den loader mappen ind (selvom det jo kun tager 3 sekunder), og så lad
det være ved det.....

HRMMFF!

Men ellers er det et rigtig godt spil må jeg indrømme, det ville helt
sikkert have tabt kæber rundt omkring hvis det var dette spil her som
startede hele RTS balladen i 95 :D

Mvh
Silver.

Fra : Bruno

Dato : 01-05-07 09:06

Silver wrote:

> Men ellers er det et rigtig godt spil må jeg indrømme, det ville helt
> sikkert have tabt kæber rundt omkring hvis det var dette spil her som
> startede hele RTS balladen i 95 :D

RTS går altså tilbage til 1992!

Mvh
Bruno

Fra : Silver

Dato : 01-05-07 23:39

> RTS går altså tilbage til 1992!

Ok men den fik ikke den opmærksomhed den fortjente før C&C udkom i 95.

Fra : Bruno

Dato : 01-05-07 23:59

Silver wrote:

> Ok men den fik ikke den opmærksomhed den fortjente før C&C udkom i 95.

Dune 2 var da ganske kendt dengang, der var vel mere tale om at spil på
PC ikke var så udbredt. De fleste brugte jo C64 eller AMIGA den gang, da
PC'erne var en anelse dyre

mvh
Bruno

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 02-05-07 21:20

> Dune 2 var da ganske kendt dengang, der var vel mere tale om at spil på PC
> ikke var så udbredt. De fleste brugte jo C64 eller AMIGA den gang, da
> PC'erne var en anelse dyre

Uh, Dune II. Erindrer stadig hele intro'en fra spillet

Troels

Fra : sorensen

Dato : 01-05-07 11:23

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Davs
>
> Jeg må indrømme at selve gameplayet i spillet er godt, og jeg er også vild
> med selve historien i spillet og skuespillet med mellemsekvenserne....

Jeg er skuffet over spillet.

Ligner det gamle ALT for meget Nod Gdi historien om igen og stort set de
samme enheder blot med ny grafik.

De er sluppet lidt for nemt over det. Havde håbet der var lidt skibe i
spillet også.

Desuden er det blevet for Warcraft like med sine nye organiske enheder.

JEg havde ikke købt det hvis jeg havde prøvet det først. Så var jeg forsat
med Zero Hour som er langt langt bedre.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 01-05-07 21:01

> De er sluppet lidt for nemt over det. Havde håbet der var lidt skibe i
> spillet også.

Det er der da også

Troels

Fra : KillerAdmin

Dato : 04-05-07 19:42

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Men ellers er det et rigtig godt spil må jeg indrømme, det ville helt
> sikkert have tabt kæber rundt omkring hvis det var dette spil her som
> startede hele RTS balladen i 95 :D

Øhhm... der var flere dengang der kaldte C&C for Dune 3.
Det siger vist det hele.

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen