StarCraft 2 - er på vej!
Fra : Bufferzz

Dato : 27-04-07 15:17

Ifølge en koreansk hjemmeside, har Blizzard bekræftet at StarCraft 2 er
under udarbejdelse og vil blive annonceret den 19. maj

http://newz.dk/redir.php?id=21766
http://teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=52433

Fra : Bufferzz

Dato : 27-04-07 15:39

http://polyphobia.de/nonpublic/muddles/blizz/

Tror i dette er fake eller er det billeder af StarCraft 2 ? niiice

Fra : PerX ...

Dato : 27-04-07 17:13

In article <46320ab3$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
no.sp@m.2.me says...
> http://polyphobia.de/nonpublic/muddles/blizz/
>
> Tror i dette er fake eller er det billeder af StarCraft 2 ? niiice

Hm, ja nogle af billederne hedder jo "fanart" - men man har jo lov at
håbe på en 2'er.

Fra : Bufferzz

Dato : 27-04-07 15:45

> newz.dk/redir.php?id=21766

Rigtige link:
http://newz.dk/forum/item/70191/

Fra : Dopedog

Dato : 28-04-07 13:26

> Ifølge en koreansk hjemmeside, har Blizzard bekræftet at StarCraft 2 er
> under udarbejdelse og vil blive annonceret den 19. maj

> [...]

Det lyder næsten for godt til at være sandt. Starcraft (1) er et af mine
alltime yndlingsspil, og spiller det da stadig lidt i ny og næ. 2'eren kan
jo næsten kun skuffe !

Fra : Bufferzz

Dato : 28-04-07 13:47

> 2'eren kan jo næsten kun skuffe !

Ja er også bange for det
- men ved også at Blizzard er tro mod deres fans,
og laver sc2 ''som det skal være''

Fra : PerX ...

Dato : 28-04-07 21:53

In article <46333d52$0$13930$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk says...

> Det lyder næsten for godt til at være sandt.

Det tror jeg også det er, hvis man ser den oprindlige besked fra
Blizzard så kan jeg kun læse det som "Vi kommer med et ny produkt, men
det er ikke Starcraft" - men de glade fans læser det omvendt.

Fra : ASKF

Dato : 29-04-07 08:58

PerX ... ytrede sig i
<MPG.209dd2a162e26c3598be99@nntp2.usenetserver.com> med dette:

> [...]
>Blizzard så kan jeg kun læse det som "Vi kommer med et ny produkt, men
>det er ikke Starcraft" - men de glade fans læser det omvendt.

Ja, der er langt større sandsynlighed for at det er Diablo3 eller et nyt
lignende spil, da de længe har søgt folk til at arbejde med deres
Diablo-team.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Bufferzz

Dato : 29-04-07 10:20

> hvis man ser den oprindlige besked fra
> Blizzard så kan jeg kun læse det som "Vi kommer med et ny produkt, men
> det er ikke Starcraft" - men de glade fans læser det omvendt.

Hvor læser du den oprindlige besked ? Kan ikke finde det.

Fra : PerX ...

Dato : 29-04-07 12:45

In article <46346334$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
no.sp@m.2.me says...

> Hvor læser du den oprindlige besked ? Kan ikke finde det.

Well, i følge dem her så skulle de citere beskeden:

http://kotaku.com/gaming/luke|-i-just-soiled-myself/blizz-confirms-new-
product-next-month-255518.php

Fra : Peter T.

Dato : 29-04-07 14:18

Dopedog udviste en rettidig omhu og skrev:

> Det lyder næsten for godt til at være sandt. Starcraft (1) er et af
> mine alltime yndlingsspil, og spiller det da stadig lidt i ny og næ.
> 2'eren kan jo næsten kun skuffe !

Tjoh. Jeg var voldsomt begejstret for Warcraft 1 & 2 og jeg kom i
bukserne, da Starcraft landede. Men Warcraft 3 brød jeg mig slet ikke om,
da spillet på en eller anden måde blev alt for lineært og kedeligt.

--
Snirp

Fra : Klaus G.

Dato : 29-04-07 17:50

> Ifølge en koreansk hjemmeside, har Blizzard bekræftet at StarCraft 2 er
> under udarbejdelse og vil blive annonceret den 19. maj

Er jeg den eneste som kunne se det fede i et "World of StarCraft"? :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Peter T.

Dato : 29-04-07 18:39

Klaus G. udviste en rettidig omhu og skrev:

> Er jeg den eneste som kunne se det fede i et "World of StarCraft"? :)

Nej! :)

--
Snirp

Fra : PerX ...

Dato : 29-04-07 20:04

In article <4634ccb3$0$45340$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
klaus_godt@hotmail.com says...

> Er jeg den eneste som kunne se det fede i et "World of StarCraft"? :)

Men det ville være lidt nederen at spille 1 Zergling ;)

Fra : Bufferzz

Dato : 30-04-07 12:32
Fra : Brian Lund

Dato : 30-04-07 14:55

> Er jeg den eneste som kunne se det fede i et "World of StarCraft"? :)

Ja! ;)

Jeg har stadigvæk ikke set det fede i WoW! Jeg vil ha RTS ikke RPG! ;)

Brian

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-05-07 21:22

On Sun, 29 Apr 2007 18:50:03 +0200, Klaus G. wrote:

> Er jeg den eneste som kunne se det fede i et "World of StarCraft"? :)

Hvis dette her er sandt er det faktisk korrekt at der kommer et WoS:

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=163207

Fra : PerX ...

Dato : 05-05-07 21:59

In article <1mip7fetfdhiq.pmezz12826ai.dlg@40tude.net>,
jespersen.thomas@gmail.com says...

> Hvis dette her er sandt er det faktisk korrekt at der kommer et WoS:
>
> http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=163207

Eller også er det det samme rygte de gnasker igennem en gang til ;)

Vi får se om 20 uger.