Hvilket golfspil?
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 27-04-07 08:46

½øjs@

Jeg har spillet en hel del Tiger Woods, startende med 2005 og nu 97.
Jeg er bare så hammer træt af, at spillet brækker ned så ofte. Jeg har ikke
lige fulgt med i, hvad der ellers sker på det marked. Er der nogle
anbefalinger til et andet golfspil? Multiplayer er et bestemt must, det er
fedt at sidde og spille mod andre fra hele verden.

/Ole

Fra : HBB

Dato : 28-04-07 08:16

"/Ole (6000)" <x@xx.xxx> skrev i en meddelelse
> [...]
> anbefalinger til et andet golfspil? Multiplayer er et bestemt must, det er
> fedt at sidde og spille mod andre fra hele verden.

Der er reelt kun 2 at vælge imellem
TW og Links Ls - men siden Microsoft har overtaget links er der ikke sket
noget siden 2003
Efter min mening er Links det mere realistiske og TW er det "nemme" at gå
til
De har hver deres styrker - Links har en MASSE ekstra baner der kan tilkøbes
og konverteres til ny grafik - de er meget flotte og helt realistiske
TW er meget meget flot at se på - men jeg synes hurtigt man løber tør for
baner og så er det måske en smule for nemt
Har du råd så spil begge to
VH
Henrik
P.S
Hvis du køber links har jeg en masse ekstra baner så skriv direkte til mig
vis du er interesseret på hbb(a)sport.dk

Jeg har for et par dage siden set Links til 99 kr - mener det var i fona
uden du må hænge mig op på det - men det er vistnok udgivet som billig
spil - Links 2003

Fra : Kasper Aae

Dato : 28-04-07 13:53

On Sat, 28 Apr 2007 09:15:53 +0200, "HBB" <hberggreenFJERN@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Jeg har for et par dage siden set Links til 99 kr - mener det var i fona
>uden du må hænge mig op på det - men det er vistnok udgivet som billig

Der er også Shot Online, som skulle være en blanding af Golf og
MMORPG. Hvor realistisk det er, ved jeg dog ikke.

http://en.wikipedia.org/wiki/Shot_Online

--
Kasper Aae