Civ 4 CD key
Fra : BorreBoy

Dato : 25-04-07 17:29

Hejsa.

Jeg har Civilization 4 og kunne godt tænke mig at spille den gennem Steam.
Jeg kan bare ikke finde CD keyen. Hvor F%&¤&¤# finder jeg den? Synes jeg har
kigget overalt i manualen og den æske cd'en er i...

Fra : Jens G

Dato : 25-04-07 18:43

On Wed, 25 Apr 2007 18:29:08 +0200, "BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk>
wrote:

>Jeg har Civilization 4 og kunne godt tænke mig at spille den gennem Steam.
>Jeg kan bare ikke finde CD keyen. Hvor F%&¤&¤# finder jeg den? Synes jeg har
>kigget overalt i manualen og den æske cd'en er i...

Skal der være en key?

Min Civ 4 er forøvrigt på DVD, og jeg kan ikke se nogen key nogen
steder.
--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : BorreBoy

Dato : 25-04-07 19:33

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> Skal der være en key?
>
> Min Civ 4 er forøvrigt på DVD, og jeg kan ikke se nogen key nogen
> steder.

Har også en DVD. Vil bare gerne spille gennem Steam, og der skal der
indtastes en key

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 26-04-07 06:11

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> wrote in message

> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> Har også en DVD. Vil bare gerne spille gennem Steam, og der skal der
> indtastes en key

Så kan man vel kun spille det over Steam, hvis man har købt spillet
over Steam, i stedet for i en butik?...

/ Ostenfeldtsvej 8c II tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved - Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : BorreBoy

Dato : 26-04-07 06:34

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i meddelelsen

> "BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> wrote in message

> Så kan man vel kun spille det over Steam, hvis man har købt spillet
> over Steam, i stedet for i en butik?...

Det burde ikke være et problem. Har købt HL2 i butik, og spiller det på
Steam (lækkert at slippe for CD skifteri og larm fra drevet).

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 26-04-07 14:47

> [...]
>
> Det burde ikke være et problem. Har købt HL2 i butik, og spiller det på
> Steam (lækkert at slippe for CD skifteri og larm fra drevet).

Jo, men Half-Life 2 kom jo også med en CD-key både i butik og i Steam.
Tilsyneladende er der kun CD-key med Civ4, hvis man køber det over
Steam. Derfor kan det kun spilles over Steam, hvis det er købt over Steam.

Fra : BorreBoy

Dato : 26-04-07 20:42

> Jo, men Half-Life 2 kom jo også med en CD-key både i butik og i Steam.
> Tilsyneladende er der kun CD-key med Civ4, hvis man køber det over
> Steam. Derfor kan det kun spilles over Steam, hvis det er købt over Steam.

Ok. Tak for svaret.