Spil i Vista
Fra : Mr. T

Dato : 24-04-07 15:16

Hej Gruppe

Jeg har lige fået ny pc med Vista.

Når jeg prøver at køre Silent Hunter 3 kan jeg ikke starte fordi jeg
ikke har administratorrettigheder. Men jeg er logget på som
administrator (eneste profil jeg har).

Lidt det samme sker i BF2: her starter spillet men når jeg prøver at
logge på en server får jeg en fejlmelding om, at jeg ikke har nok
rettigheder til os-systemet for at fortsætte.

Har jeg overset noget vigtigt eller har nogen et godt tip for at
hjælpe mig videre?

Mr. T