Ærlig sex-oplysning
Fra : Børge

Dato : 29-04-07 20:51

Fra : Harald Mossige

Dato : 01-05-07 02:21

Børge wrote:
> http://www.adamogeva.dk/web/index.php

Ærlig sexopplysning fra indremisjonen? Like tillitvekkende som dansk
fjellsmør

HM

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 01-05-07 09:21

Harald Mossige skrev:
> Ærlig sexopplysning fra indremisjonen? Like tillitvekkende som dansk
> fjellsmør
> HM

Go' værkstedshumor!

Når det er sagt, så skulle du måske alligevel kaste et blik på menuen
ude i venstre side på http://www.adamogeva.dk/web/omos.php, for det er
bestemt ikke kun "Indre Mission" der står bag. Pædagogisk Forening er
f.eks. også med - og et hurtigt blik på siden antyder en side som ikke
er helt dårlig i forhold til så meget andet der findes på nettet.

Det er vigtigt med en balance i tingene, og der er mange steder hvor det
at binde sex sammen med selv den mindste omtale af Gud, Love, regler
m.v. bliver hånet. Så det er et fair initiativ.

Henrik, Dianalund
Shop & Spar - http://shop-og-spar.blogspot.com
Politik - http://www.polblog.dk

Fra : Harald Mossige

Dato : 01-05-07 12:54

Henrik Vestergaard wrote:

> [...]
> at binde sex sammen med selv den mindste omtale af Gud, Love, regler
> m.v. bliver hånet. Så det er et fair initiativ.

Jeg /har/ gått relativt grundig igjennim siden. Jeg har lest hvilke
vinklinger som brukes. Jeg gjentar:

Ærlig sexopplysning fra indremisjonen er like tillitvekkende som dansk
fjellsmør

HM

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 01-05-07 17:52

Harald Mossige skrev:
> [...]
> vinklinger som brukes. Jeg gjentar:
> Ærlig sexopplysning fra indremisjonen er like tillitvekkende som dansk

Det siges godt nok, at gentagelse er lærdommens moder, men jeg har ikke
tænkt mig at retlede dig i forskellen mellem dine to sætninger:

===1===
===1 slut===

og:

===2===
> Ærlig sexopplysning fra indremisjonen er like tillitvekkende som dansk
> fjellsmør
===2 slut===

Hos nogle er spørgsmålstegn ikke tegn på et spørgsmål, men åbenbart kun
semantisk fyldstof...

Fra : Harald Mossige

Dato : 01-05-07 20:21

Henrik Vestergaard wrote:

> [...]
>
> ===2===
> ===2 slut===
>
> Hos nogle er spørgsmålstegn ikke tegn på et spørgsmål, men åbenbart kun

Joda, du oppfattet de språklige nyansene, og du avsporet realitetene ved
å påpeka språklig flueknepperi. Det burde være realitetene i
henvisningen som er det vesentlige.

HM

Fra : Martin M. Pedersen

Dato : 03-07-07 15:21