Musik til Silkeborg Gym. strip?
Fra : Steen

Dato : 28-04-07 04:01

Hvad er det for et nummer der bliver spillet under stripshowet?

MVH Steen

Fra : Brian

Dato : 28-04-07 06:25

"Steen" <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det for et nummer der bliver spillet under stripshowet?
>
> MVH Steen

Har du et link? (Gnæk, gnæk)

Fra : Sune

Dato : 28-04-07 07:44

kan hentes her

http://rapidshare.com/files/28111097/Gym_Cafe_Skrymer.avi

musikken er noget Justin Timberlake. Sexyback mener jeg.

Sune

Fra : Steen

Dato : 29-04-07 00:30

Sune wrote:
> musikken er noget Justin Timberlake. Sexyback mener jeg.

Jeps.. jeg har endda cd'en. Pinligt.

Fra : Jacob

Dato : 29-04-07 00:50

> Jeps.. jeg har endda cd'en. Pinligt.

....endda i begge henseender

/Jacob

Fra : Per Hansen

Dato : 29-04-07 10:50

"Jacob" <no-d@mn-spam.ok> mentioned this

> "Steen" <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> ...endda i begge henseender
>
> /Jacob

Pas hellere på med at sprede links til den, for der er en ret
anmelder lysten idiot der lurker sig igennem grupperne, det er ikke
jeres ISP'ere eller newsservices han melder til.
Han gør det direkte til politiet med den video.
Idioten kalder sig P.L

--
Per Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-07 11:12

Per Hansen wrote:
> [...]
> jeres ISP'ere eller newsservices han melder til.
> Han gør det direkte til politiet med den video.

Det er vel ikke forbudt at linke til sådanne ting? Men at stille til
rådighed...

Fra : Per Hansen

Dato : 29-04-07 21:15

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> mentioned this

> Det er vel ikke forbudt at linke til sådanne ting? Men at stille til
> rådighed...

Ham P.L er bedøvende lige glad, har gør det bare så snart han opdager at
det er relateret til lige den Silkeborg strip video.

--
Per Hansen

Fra : Steen

Dato : 29-04-07 20:58

Jacob wrote:

> ...endda i begge henseender

Nej nej hehe... den er faktisk ret "funky". Normalt ville jeg aldrig røre
hans cd'er, men den her er fin fin.
Men jeg har lige fået den, så derfor kunne jeg ikke huske nummeret.

/Steen

Fra : Jacob

Dato : 30-04-07 00:44

> Nej nej hehe... den er faktisk ret "funky". Normalt ville jeg aldrig røre
> hans cd'er, men den her er fin fin.
> Men jeg har lige fået den, så derfor kunne jeg ikke huske nummeret.

Just kiddin', Steen
/Jacob