Søger sangtitel
Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 25-04-07 17:53

Hey!

Har fået en linie fra et nummer på hjernen.

Noget af teksten lyder: 3 Is A Magic Number.
Er der nogen der ved hvad nummeret hedder og hvem der har lavet dette?
Synes jeg har hørt det i en reklame....

På forhånd tak!

/Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-04-07 18:01

Martin Mørk Jensen <martin-mjFJERNDETTE@cool.dk> wrote:

> [...]
>
> Noget af teksten lyder: 3 Is A Magic Number.
> Er der nogen der ved hvad nummeret hedder og hvem der har lavet dette?

Du har nok hørt det hvis du ringer til en 3 telefon med std.
"friendtone" akitveret ... pisseirriterede ;)

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Martin Mørk Jensen

Dato : 25-04-07 19:06

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Du har nok hørt det hvis du ringer til en 3 telefon med std.
> "friendtone" akitveret ... pisseirriterede ;)

Jeps, der har jeg også hørt den!!!

/Martin

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 25-04-07 18:05

On Wed, 25 Apr 2007 18:53:12 +0200, Martin Mørk Jensen wrote:

> Hey!
>
> Har fået en linie fra et nummer på hjernen.
>
> Noget af teksten lyder: 3 Is A Magic Number.

Put det ind i google og du får svaret. Youtube har også videoen hvis du
søger efter det samme.

Fra : Jacob

Dato : 26-04-07 10:55

"Martin Mørk Jensen" <martin-mjFJERNDETTE@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Hey!
>
> Har fået en linie fra et nummer på hjernen.
>
> Noget af teksten lyder: 3 Is A Magic Number.
> Er der nogen der ved hvad nummeret hedder og hvem der har lavet dette?

De La Soul: "The Magic Number"

/Jacob