Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvordan gemme i mpeg format i MediePlayer ~
Fra : Benny Andersen

Dato : 04-07-01 10:08

Hvordan får jeg gemt videoklip i MediePlayer 7.0 som mpeg-filer?
Når jeg forsøger at gemme filer på HDen, gemmes de som
URL-adresser - dvs kun som link.

I MediePlayer 6.4 kunne man bare gemme mpeg-filen ved at
markere "gem som..." og så anvise et bibliotek.

Venlig hilsen -
benny a

Fra : Thomas

Dato : 04-07-01 18:15

> Hvordan får jeg gemt videoklip i MediePlayer 7.0 som mpeg-filer?
> Når jeg forsøger at gemme filer på HDen, gemmes de som
> URL-adresser - dvs kun som link.

Jeg ved ikke, om du kan i version 7 direkte fra programmet, men du kan i
hvert fald finde filerne i din cache. du kan evt. søge på *.mpg i midlertige
internetfiler, så burde der dukke nogen op dér.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet