Weekend-ophold i Århus
Fra : Henning

Dato : 30-04-07 15:09

Jeg søger en hotel-pakke til en hyggelig weekend i Århus.
DTF-travel har til mange byer og hoteller, men intet i Århus? Andre
ideer? Behøver jeg sige det skal være godt og billigt

Fra : søren poulsen

Dato : 01-05-07 10:14

> Jeg søger en hotel-pakke til en hyggelig weekend i Århus.
> DTF-travel har til mange byer og hoteller, men intet i Århus? Andre
> ideer? Behøver jeg sige det skal være godt og billigt

Har du set på www.aarslevkro.dk? har et par venner der har prøvet deres
goumetophold og var mere end tilfredse

--
Mvh søren p

Fra : Henning

Dato : 01-05-07 13:01

On Tue, 1 May 2007 11:14:00 +0200, "søren poulsen"
<smeden36@NOmail.dk> wrote:

>"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse
>
>Har du set på www.aarslevkro.dk? har et par venner der har prøvet deres
>goumetophold og var mere end tilfredse

Lyder spændende - tak

Fra : jenny og søren

Dato : 01-05-07 20:37

> Jeg søger en hotel-pakke til en hyggelig weekend i Århus.
> DTF-travel har til mange byer og hoteller, men intet i Århus? Andre
> ideer? Behøver jeg sige det skal være godt og billigt

hej Henning

se denne her godtnok lidt dyrt men lige i centrum
http://www.visitaarhus.com/composite-4891.htm
men til 1148.-kr pr person incl alt hvad der hører til et weekendophold..

men se selv på www.visitaarhus.dk der er faktisk rigtig mange tilbud på
weekendophold i alle tænkelige kategorier

god tur

Søren