Grækenland på egen hånd
Fra : Mette Langli

Dato : 29-04-07 19:25

Vi har planlagt en rejse til Grækenland fra d. 7 til den 22 august, hvoraf
første overnatning er i Athen. Vi er dog usikre på, hvad der økonomisk bedst
kan svare sig; dvs om vi booker hoteller hjemmefra eller om vi bør vente,
til vi er på øerne? Vi planlægger at tage til Naxos efter Athen, men det
forekommer at være ret dyrt at betale det hele hjemmefra, så hvad er
smartest? Vi leder efter hoteller af alm. standard i centrum af byerne, og
dem er der jo ufattelig mange af : )

Mette

Fra : Anette

Dato : 30-04-07 00:19

"Mette Langli" <langli@hotpop.com> skrev
> [...]
> forekommer at være ret dyrt at betale det hele hjemmefra, så hvad er
> smartest? Vi leder efter hoteller af alm. standard i centrum af byerne, og

Der er også ufatteligt mange turister i august... Book hjemmefra.

Anette

Fra : SEJ

Dato : 30-04-07 08:05

Hej Mette
Jeg er ikke klar over belægningen på hotellerne i August, Athen er ret tom
da grækerne er taget på ferie. I juli derimod er det en god idé at booke
hvis du vil være sikker på hvor du skal bo det gælder også øerne men det er
altid til at finde noget og det er også mere spændende. Der er ikke nogen
pris forskel på om du booker i forvejen og når man kommer lidt væk kan man
altid handle lidt på prisen.

I athen har vi boet nær syntagma pladsen ved domkirken hos hhv Johns Place
90 Euro og hotel kimon 110 Euro for 4 personer, på øerne betaler vi imellem
40 og 70 Euro for værelse.

http://www.greek-hotels.com/greece-clients/attica/athens-hotels/athens-city-hotels/kimon-hotel/
http://www.23hq.com/sejprv/photo/1098301

Lufthavnsbussen går direkte til syntagma pladsen og så er der 200 m at gå og
der er metro station ligeved der går til Piraeus, det tager 20 minutter.

mvh

Svend