Spændende rejse i oktober/November
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 29-04-07 09:18

Hejsa:)

vi er ved at planlægge næste rejse udenfor europa til en spændende
distination,
men hvorhen rejsen går er stadig et MEGET åbent spørgsmål.

Vi regner med at det skal være fra midt oktober og 3 1/2 - 4 uger frem.

Vi elsker at prøve nyt, derfor skal det helst være et nyt land.

En oversigt over hvor vi har været....
http://honny.dk/honny/besoglande.asp

Vores hjemmeside...
http://honny.dk

Vi tænker lidt på følgende muligheder:

1. Kina
2. Burma, Nordthailand og evt. Laos
3. Iran, Tyrkiet eller Iran og Pakistan
4. Syrien og Libanon
5. Sydindien
6. Etiopien

Nogle der har nogle gode erfaringer disse steder?? eller andre destinationer
der kunne være gode i Oktober/November måned??
Det er jo vigtigt at det er godt tidspunkt at rejse i landet, således at det
ikke regner hele tiden! Tror dog at sydindien er skidt i Oktober,
men er ikke sikker. Hvordan er disse destinationer i oktober / november?

Så vidt jeg har læst kan vi godt droppe Iran, fordi vi har et stempel i
vores pas fra en rejse til Eilat, Israel. Det accepterer de vist ikke!

Jo, mere cracy destinationen er, jo sjovere;)

Alle gode råd er hjertelig velkommen!!!

mvh jan og mette

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 29-04-07 15:40

Hej Jan og Mette!
Jeg læste idag at Udenrigsministeriet
http://www.um.dk/NR/exeres/FDA89A71-56EB-4CBF-BD6B-785933535B45.htm fraråder
alle rejser til Libanon. Det er en vigtigt, at I læser rejsevejledningerne
hvis I påtænker, at rejse til "et uroligt land".
I kan se vejret over hele verden på denne side
http://www.dmi.dk/dmi/index/verden.htm
Mvh. Jesper