Weekendophold i midtjylland?
Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 20:36

Hvor finder man en hyggelig kro eller et ditto hotel i (midt)Jylland, hvor
man kan tilbringe fredag/lørdag eller lørdag/søndag sammen med en dejlig
dame?

Kroen skal være hyggelig, ikke overrendt af småbørnsfamilier og der skal
ikke være dans og sejle-op-ad-åen lørdag aften. Vi vil bare spise en god
middag og hygge os, samt trave nogle ture i omegnen, hvorfor beliggenheden
er vigtig - gerne med bøgeskov, bakker og søer. Det er jo forår og det skal
vi ud at nyde. Det er således ikke lige Vesterhavet der er i fokus.

Specifikke anbefalinger af bestemte steder, eller bureauer der sælger den
slags?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : bj

Dato : 27-04-07 21:43

"Kurt Hansen" <"kurt-snabel-towle-de-kå"> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi ud at nyde. Det er således ikke lige Vesterhavet der er i fokus.
>
> Specifikke anbefalinger af bestemte steder, eller bureauer der sælger den

silkeborg vil være oplagt, søg på noget i området dér. er er både søer, god
atmosfære og bakker og masser af skov

bj

Fra : Bjarne

Dato : 28-04-07 06:58

Kurt Hansen skrev:
> [...]
> vi ud at nyde. Det er således ikke lige Vesterhavet der er i fokus.
>
> Specifikke anbefalinger af bestemte steder, eller bureauer der sælger den
Jeg har ikke prøvet at bo der, men jeg synes Niels Bugges Kro ligger
ganske fantastisk i et vidunderligt landskab og jeg ville ikke være
bange for at prøve.

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 08:26

On Sat, 28 Apr 2007 07:58:25 +0200, Bjarne wrote:

> Jeg har ikke prøvet at bo der, men jeg synes Niels Bugges Kro ligger
> ganske fantastisk i et vidunderligt landskab og jeg ville ikke være
> bange for at prøve.

Bjarne, du er dagens mand i skysovs! Top-restaurant og værelser i et annex
inde i skoven - ren Carl Larsson-stil. Perfekt til en romantisk weekend.
Et værelse + et bord til to er nu bestilt
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 28-04-07 08:43

Niels Bugges kro i Dollerup bakker og ved Hald sø.

Søren H. Sørensen, Viborg
(slet FJERN fra min e-mail adresse)

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 09:05

On Sat, 28 Apr 2007 09:43:11 +0200, Soren Hedeby Sorensen wrote:

> Niels Bugges kro i Dollerup bakker og ved Hald sø.
>
> Søren H. Sørensen, Viborg

Takker. Som nævt i tidligere indlæg, har jeg faktisk allerede booket der.
Pragtfuldt kro og romantiske værelser + det perfekte forårslandskab.

Faktisk bor jeg selv i Viborg, så den ligger jo lige til højrebenet
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen