Overnatning København (og omegn)
Fra : Bjarne

Dato : 26-04-07 22:35

Jeg skal bruge overnatning for 2 nat lø/sø a.h.t. tidlig flyafgang
søndag morgen, men kastrupbedandbreakfast er udsolgt.

Så vidt jeg husker var der en hjemmeside med restpladser på hoteller,
men jeg kan ikke finde den. Kan nogen hjælpe, for ellers kan jeg kun
finde på booking.com

vh

Bjarne

Fra : aNdEr SaNd

Dato : 27-04-07 08:04

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan ikke finde den. Kan nogen hjælpe, for ellers kan jeg kun finde på

NU IGEN: www.zleep.dk som ligger i Tårnby kun 3 minutter med toget
til/fra lufthavnen.

Fra : Bjarne

Dato : 27-04-07 11:05

aNdEr SaNd skrev:
> "Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse

> NU IGEN: www.zleep.dk som ligger i Tårnby kun 3 minutter med toget
> til/fra lufthavnen.

TAK

Nu er det bestilt.
Er det nemt nok at parkere ved hotellet?
De er lidt sparsomme med oplysninger på hjemmesiden.

vh

Bjarne

Fra : ks

Dato : 27-04-07 13:36

On Fri, 27 Apr 2007 12:05:12 +0200, Bjarne <netmolotow@varmpost.com>
wrote:

>TAK
>
>Nu er det bestilt.
>Er det nemt nok at parkere ved hotellet?
>De er lidt sparsomme med oplysninger på hjemmesiden.

Ingen problemer med parkering. Der er maser af plads foran Zlep.

Fra : Bjarne

Dato : 29-04-07 17:38

ks skrev:

> Ingen problemer med parkering. Der er maser af plads foran Zlep.
Det var faktisk mægtigt nemt.

Eneste minus var larmen.
I løbet af aftenen ustandseligt smækken med døre, stemmer og trampen på
gangene, foruden en ret trafikeret vej.

Stedet er ikke egnet, hvis man vil gå tidligt i seng.

Men ellers er beliggenheden perfekt - også for en tur i Tivoli.

vh

Bjarne

Fra : Anette

Dato : 27-04-07 11:28