British Airways. godt eller ?
Fra : Kim Hermansen

Dato : 26-04-07 08:35

Hej.
Ni kan jeg se der var et indlæg herinde som ikke var alt for glad for
British Airways.

Men hvordan er selvskabet ellers at flyve med. Jeg har tænkt mig flyve
med dem til New York og retur over San Fransisco. Dette kan gøres
billigst( 7500.- for 2 personer retur ) efter hvad jeg kan se igennem
BA og booke direkte igennem deres side. Men fungere deres billet lige
som ved Ryan Air hvor man har et print med af bekræftelsen ??

Mvh Kim

Fra : ks

Dato : 26-04-07 08:52

On 26 Apr 2007 00:35:15 -0700, Kim Hermansen <dykkerpar@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>BA og booke direkte igennem deres side. Men fungere deres billet lige
>som ved Ryan Air hvor man har et print med af bekræftelsen ??

Efterhånden tror jeg det er mest almindelig med e-tickets. Dvs
billetter, hvor du kun får et reservationsnummer og så ellers bare
fremviser ID i lufthavnen.
Heathrow kan være lidt af en prøvelse , men kan du finde et godt
tilbud med BA, så tag det endelig !

Fra : Jens

Dato : 26-04-07 20:31

"Kim Hermansen" <dykkerpar@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Vær lige OBS på deres 1stks bagagepolitik, dvs vælger du at dele din bagage
i 2 kufferter koster det kassen. bare så du ikke får en ubehagelig
overraskelse.
Mvh
Jens

Fra : Mich

Dato : 27-04-07 21:28

On 26 Apr., 09:35, Kim Hermansen <dykker...@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> BA og booke direkte igennem deres side. Men fungere deres billet lige
> som ved Ryan Air hvor man har et print med af bekræftelsen ??

Jeg har med familien taget turen frem og tilbage til San Francisco via
Heathrow med BA og synes godt om servicen ombord. Kabinepersonalet var
meget hjælpsomme og smilende, dog var maden ikke noget at råbe hurra
for. Største problem var, at ikke en af vores 4 kufferter kom med
747'eren fra Heathrow. 2 af dem fik vi 2 dage efter ankomsten til San
Francisco, de resterende 2 fik vi først 4 dage efter. Baggagesystemet
i Heathrow er fuldstændigt kaos, specielt hvis man skal skifte fly.
Samme problem retur. Kun 2 af kufferterne kom med flyet fra Heathrow
til Kastrup. Resten kom dagen efter.

God tur.

Mvh. Mich