Billigste fly til New York
Fra : Brian Sprogø

Dato : 26-04-07 07:48

Hejsa,

Er der nogen der har et guldkorn til den billigste måde at komme til New
York med fly ?

Mvh.

Brian

Fra : Sten Schou

Dato : 26-04-07 11:05

"Brian Sprogø" <brs@mailme.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Er der nogen der har et guldkorn til den billigste måde at komme til New
> York med fly ?

Hvornår har du tænkt på at tage af sted?...priserne varierer meget,
afhængigt af årstiden.

Hilsen Sten

Fra : Brian Sprogø

Dato : 30-04-07 08:55

Sten Schou skrev:

> Hvornår har du tænkt på at tage af sted?...priserne varierer meget,
> afhængigt af årstiden.
>
> Hilsen Sten

Ja, det kunne jeg jo godt ha' skrevet lidt om

Det er allerede her om 14 dage - så de helt gode tilbud er jo nok solgt.

Efter længere tids surfen og vurderen af priser, forbindelser osv., har
jeg bestilt ved KLM fra København til kr. 4.021,- inkl. skatter.

Tak for alle svarene...

Mvh.

Brian - Som glæder sig vildt til at se NYC

Fra : Sten Schou

Dato : 30-04-07 11:51

> [...]
>
> Tak for alle svarene...
>
> Mvh.
>
> Brian - Som glæder sig vildt til at se NYC

Hej Brian

Der er også masser af se i New York. Nu skriver du heller ikke, hvor længe
du skal være afsted, men f.eks. Iceland Air har lige haft nogle tilbud, de
sluttede igår, hvor du kan rejse København-New York for 3120kr.

Hilsen Sten

Fra : Hansen

Dato : 26-04-07 13:00

> Er der nogen der har et guldkorn til den billigste måde at komme til New
> York med fly ?

Jeg er selv blevet henvist til www.momondo.dk hvor man kan vælge fleksible
datoer, således at man kan se hvornår det er billigst. Har dog endnu ikke
selv bestilt derigennem.

/Hansen

Fra : jimmi1311

Dato : 26-04-07 17:41

On 26 Apr., 08:47, Brian Sprogø <b...@mailme.invalid> wrote:
> Hejsa,
>
> Er der nogen der har et guldkorn til den billigste måde at komme til New
> York med fly ?
>
> Mvh.
>
> Brian

Hvorfra?? Derkan tiltider være penge at spare hvis man vil flyve fra
Hamburg i stedet for Billund.

Emirates flyver nu også direkte fra Hamburg til New York.

MVH
Jimmi

Fra : Sten Schou

Dato : 26-04-07 21:58

"jimmi1311" <wolff13@gmail.com> skrev i en meddelelse

Hvorfra?? Derkan tiltider være penge at spare hvis man vil flyve fra
Hamburg i stedet for Billund.

Den med Hamburg er noget af en and, den gælder vist kun charterferier. Vi
var i USA 2004, fløj til New York med Icelandair fra KBH. I 2005 fløj vi til
Las Vegas fra Billuind med KLM, i 2006 fløj vi fra Billund til New York med
KLM. Denne sommer flyver vi fra København til Minneapolis med Icelandair,
fra København. I ingen af tilfældende har Hamburg kunne konkurrere
overhovedet.
Derudover har både SwissAir og Austrian haft billetter til 4000kr. pr stk
fra København til Chicago denne sommer.

Hilsen Sten

Fra : Kim Schulz

Dato : 26-04-07 18:35

On Thu, 26 Apr 2007 08:47:57 +0200
Brian Sprogø <brs@mailme.invalid> wrote:

> Hejsa,
>
> Er der nogen der har et guldkorn til den billigste måde at komme til
> New York med fly ?

Det er ofte ret billigt med iceland air

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Otto Dan Stiedl

Dato : 26-04-07 22:12

En af mine forretningsforbindelser havde en kollega som fløj med et USA
selskab til Chicago? for 1752 t/r.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 30-04-07 13:00

"Otto Dan Stiedl" <otto@stiedl.dk> wrote in

> En af mine forretningsforbindelser havde en kollega som fløj med et
> USA selskab til Chicago? for 1752 t/r.

Jeg tvivler på det har været en almindeligt tilgængelig billet.

Fra : Rasmus Rohde

Dato : 27-04-07 16:15

On Thu, 26 Apr 2007 22:58:17 +0200, Sten Schou wrote:

> [...]
> KLM. Denne sommer flyver vi fra København til Minneapolis med Icelandair,
> fra København. I ingen af tilfældende har Hamburg kunne konkurrere

Jeg har lige prøvet emirates med en tilfældig dato (4. sept. til 12.
sept.) og kan få en retur til New York for 3200,- inkl. skat.

Hvis vi nu antager, at jeg bor et sted i Jylland (yeps - der bor folk
herovre), så kan jeg ikke lige se, hvad du mener at flyvning fra Hamburg
er en and.

Det kunne ikke bare tænkes at du var dårligt informeret, og spreder
forkert information i gruppen?

Fra : Kim Schulz

Dato : 30-04-07 17:08

On 30 Apr 2007 12:00:08 GMT
"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> wrote:

> "Otto Dan Stiedl" <otto@stiedl.dk> wrote in

> Jeg tvivler på det har været en almindeligt tilgængelig billet.

Er et tilbud på en flyselskabshjemmeside "almindeligt tilgængeligt",
for så har jeg set sådanne tilbud før.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-05-07 00:45

Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote in news:20070430180757.1d2f81ae@laptopia:

> Er et tilbud på en flyselskabshjemmeside "almindeligt tilgængeligt",
> for så har jeg set sådanne tilbud før.

Det afhænger af om hvemsomhelst kan købe billetten. Alderskrav, særlige
medlemskrav el.lign diskvalificerer efter min mening en billet som værende
almindeligt tilgængelig.

Men det er da vildt hvis man kan komme CPH-ORD og retur fuldt booket for
1750,- kr.

Fra : Kim Schulz

Dato : 01-05-07 06:00

On 30 Apr 2007 23:45:19 GMT
> [...]

> billet som værende almindeligt tilgængelig.
>
> Men det er da vildt hvis man kan komme CPH-ORD og retur fuldt booket

ja det er ret vildt. især når man tænker på at for bare 5-6år siden
kunne man stort set ikke opdrive en billet til under 5-6000kr pr vej.