Skruer i tommemål?
Fra : N. Foldager

Dato : 30-04-07 18:43

Hvor kan man købe skruer i tomme mål i Danmark eller online? Jeg
mangler nogle Unbrako-bolte ( 1/4"-20, 1.25", type 316 rustfri).
De er ikke til at opdrive.

Venlig hilsen

Niels Foldager

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 30-04-07 19:05

N. Foldager wrote:

> Hvor kan man købe skruer i tomme mål i Danmark eller online? Jeg
> mangler nogle Unbrako-bolte ( 1/4"-20, 1.25", type 316 rustfri).
> De er ikke til at opdrive.

Det er de nu, du skal blot lede de rigtige steder, være parat til at
aftage en kasse af hver dimension og betale hvad det koster.

http://www.arvidnilsson.dk/ har skruer med cylingerhoved og indvendig
sekskant klasse 12.9 i BSW, UNC og UNF, rustfri/syrefast dog kun UNC.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Max

Dato : 30-04-07 19:07

Hej Niels

> De er ikke til at opdrive.

De kan sikkert skaffe dem hos Bossard, men det er
blevet besværligt at skaffe den slags nu om stunder.

Men prøv at kontakte http://www.om-varktoj.dk det
kan være du er heldig at de har dem på lager.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-07 19:47

N. Foldager skrev:

> Hvor kan man købe skruer i tomme mål i Danmark eller online? Jeg
> mangler nogle Unbrako-bolte ( 1/4"-20, 1.25", type 316 rustfri).
> [...]

Måske dette link kan bruges: http://www.kartek.dk/ny/www/

mvh.
Klaus

--
"Open source - åben og fri software til din PC" fra forlaget OnLibri.dk
Download bogen om avanceret tekstbehandling, billedbehandling m.m.

Fra : Sidse

Dato : 30-04-07 20:25

"N. Foldager" <nfoldager-takethisaway@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvor kan man købe skruer i tomme mål i Danmark eller online? Jeg
> mangler nogle Unbrako-bolte ( 1/4"-20, 1.25", type 316 rustfri).
> [...]

JNF maskinforretning i Køge har et meget stort udvalg af bolte og skruer i
tomme mål, og de har intet mod at handle med privat ligesom de også gerne
sælger 1 enkelt bolt.
En tilfreds kunde som intet har med firmaet at gøre.

Henrik
www.ha-ts.dk

Fra : Max

Dato : 30-04-07 21:08

Hej Henrik

> En tilfreds kunde som intet har med firmaet at gøre.

Som kunde må du da som det mindste have handlet der :)

--
Mvh Max

Fra : N. Foldager

Dato : 01-05-07 16:53

Max:

>Som kunde må du da som det mindste have handlet der :)

Det vardengang. Hun *har* intet med firmaet at gøre.

Niels

Fra : Max

Dato : 01-05-07 18:20

Hej Niels

> Det vardengang. Hun *har* intet med firmaet at gøre.

Jo da, hun er tidligere kunde :)

--
Mvh Max

Fra : N. Foldager

Dato : 01-05-07 21:13

Max:

>Jo da, hun er tidligere kunde :)

Hva' så med ham Henrik? :-/

Niels

Fra : Sidse

Dato : 01-05-07 20:57

> Hej Henrik

> Som kunde må du da som det mindste have handlet der :)
>
> --
> Mvh Max

Jo, jeg har handlet der nogle gange, og gør det nok igen. Med en gammel Jeep
får man ofte brug for underlige skruer.
Pointerede blot at jeg ikke har nogen interresse i firmaet som sådan, præcis
som det er kotume her i gruppen når man "reklamerer" for et firma man ikke
selv ejer.

Henrik (som ofte skriver fra sin kones pc)
www.ha-ts.dk