Planlimet vask
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-04-07 20:19

Hej!

Kan man få/købe en skære-skabelon med til stålvaske? Planen var at jeg selv
ville planlime vasken, men kanten skal jo være 100% pæn før det spiller. Var
helst fri for at betale mig fra denne del, da jeg er GDS'er med store bogstaver

(Bagtanken var også at jeg ville benytte lejligheden til at købe en ordentlig
stiksav og overfræser)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jacob Andersen

Dato : 29-04-07 20:24

> [...]
> selv ville planlime vasken, men kanten skal jo være 100% pæn før det
> spiller. Var helst fri for at betale mig fra denne del, da jeg er GDS'er

Jeg ved ikke om der findes en skabelon. Jeg brugte vasken og lagde et par
millimeter til. Det blev 99 % pænt, mest fordi vasken ikke var helt plan -
fandt jeg senere ud af.

Mvh
Jacob

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 30-04-07 13:25

Der er skabeloner til næsten alle vaske ved lev.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-04-07 17:28

Hej!

Stig Rasmussen wrote:

> Der er skabeloner til næsten alle vaske ved lev.

Jamen, det er jo fint så. Har aldrig købt en vask, så hvad ved jeg?

Iøvrigt, man kan vel nemt finde fræsejern til selve undersænkningen?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-04-07 19:16

> [...]
> med store bogstaver
>

> (Bagtanken var også at jeg ville benytte lejligheden til at købe en

Halløj Kim.

Der ligger en udemærket vejledning her:
http://www.goerdetselv.dk/Shared/bildbank/dk-pdf/DKGDS032004_Vask.pdf

- Martin

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-04-07 19:24

Selv halløj :)

Martin Petersen wrote:
> Der ligger en udemærket vejledning her:
> http://www.goerdetselv.dk/Shared/bildbank/dk-pdf/DKGDS032004_Vask.pdf

Fa'me iorden, Martin! Jeg vil printe den ud og komme igang med overvejelserne.

Så kan jeg også få købt mig en overfræser :)

(Nu da min plan om granit bordplade åbenbart er gået lidt i vasken, no phun
intended).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Morten Nielsen

Dato : 01-05-07 11:20

> Fa'me iorden, Martin! Jeg vil printe den ud og komme igang med
> overvejelserne.
>
> Så kan jeg også få købt mig en overfræser :)

Jeg er p.t. ved at lave en underlimet vask efter artiklen.

Hvis du har noget bordplade til overs, er det en god ide at lave en prøve
først. Dermed finder man lige ud af de udfordringer man ikke lige havde
tænkt på. For hvis det først går galt, er den svær at redde.

Jeg fandt ud af det var lettere hvis man laver fræsningen nedefra først, da
man så har noget mere bordplade at bruge til at køre fræseren på.

Og så er det en god ide at måle efter 5 gange!

/Morten N

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-05-07 12:31

Hej!

Morten Nielsen wrote:
> [...]
> først. Dermed finder man lige ud af de udfordringer man ikke lige havde
> tænkt på. For hvis det først går galt, er den svær at redde.

Jeg ville også lave et trialrun først :)

> Jeg fandt ud af det var lettere hvis man laver fræsningen nedefra først, da
> man så har noget mere bordplade at bruge til at køre fræseren på.
>
> Og så er det en god ide at måle efter 5 gange!

Det vil jeg huske på!

--
Mvh, Kim Voss Schrader