Terrassevarmer
Fra : Wagner

Dato : 28-04-07 13:41

Jeg kan ikke få gang i min terassevarmer.
Der er gas på flasken (vejer 21kg)
Tænderen gnistrer fint.

Hvad kan jeg gøre?

Fra : Morten G. Jensen

Dato : 28-04-07 15:55

Min erfaring er at første gang efter vinterpause skal piloten være
indtrykket 2 - 3 minutter inden at gassen er i gennem.
Ellers prøv med en af de lighter med lang "snabel"

MGJ

Fra : Jorgen [DK/2200]

Dato : 09-05-07 19:43

havde samme problem sidste år.. viste sig at gas slangen ikke var monteret
korrekt. "kraven" først op, så presses den ned over gassen og endelig
presses kraven på plads..

kunne være det !?

mvh
jørgen