sænket loft
Fra : SB

Dato : 27-04-07 21:50

Hej

Har været ude og kigge på et andet hus, og bemærkede at loftet var sænket
ifh. til det oprindelige.
Nogen af strømudtagene til fx. loftlys var ½ vejs dækket af det nye loft
Er det lovligt?
Iflg tilstandsrapporten er der ingen bemærkninger om det, og undre mig lidt,
man kan jo ikke længere få de der plastickapper af som dækker det
og de virker derfor ret uanvendelige

Søren

Fra : Per H

Dato : 27-04-07 22:00

On Fri, 27 Apr 2007 22:49:48 +0200, "SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk>
skrev:

> [...]
>Iflg tilstandsrapporten er der ingen bemærkninger om det, og undre mig lidt,
>man kan jo ikke længere få de der plastickapper af som dækker det

er du sikker på at de ikke kan komme af?
i mit gamle hus var de også halvty dækket, men de var bare klippet
over, så man kunne få dem af. Du skal kunne komme ind til dem
Vh Per

Fra : SB

Dato : 27-04-07 22:03

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> er du sikker på at de ikke kan komme af?
> i mit gamle hus var de også halvty dækket, men de var bare klippet
> over, så man kunne få dem af. Du skal kunne komme ind til dem
> Vh Per

Om jeg så kunne få dem af, så vil det da være ret besværligt at få en
skruetrækker op og spænde ledningerne fast.
men det så sådan ud som de var dækket af loftet, var ikke oppe og stå i
sofaen for at se om jeg kunne få dem af
Og de bliver heller ikke brugt nu.

Søren