Mål til foderbræt
Fra : Sybil

Dato : 27-04-07 18:05

Hej NG

Jeg vil gerne lave et foderbræt som tilgodeser de små fugle i vores have.
Lige nu kommer der to kornfede duer og æder alt foderet.
Der skal så et tag på, så de store fugle ikke kan komme ind. Så det er kun
målet mellem bræt og tag jeg skal bruge.
Hvor højt oppe skal taget sidde?

Majken

Fra : Max

Dato : 27-04-07 18:41

Hej Majken/Sybil

> Der skal så et tag på, så de store fugle ikke kan komme ind. Så det
> er kun målet mellem bræt og tag jeg skal bruge.

Frihøjden skal være fra 80 mm. og nedad for at holde ringduerne ude.

--
Mvh Max

Fra : Sybil

Dato : 27-04-07 19:06

> Hej Majken/Sybil

> Frihøjden skal være fra 80 mm. og nedad for at holde ringduerne ude.
>
> --
> Mvh Max

Mange tak for det hurtige svar.
Nu er det jo "bare" at bygge et hus

Majken

Fra : Max

Dato : 27-04-07 20:59

Hej Majken/Sybil

> Mange tak for det hurtige svar.

Jeg sender takken vidre til fruen, hun laver foderpladser
i pileflet med netop det mål for at undgå ringduerne på
foderpladsen, de kan jo bare samle op på jorden.

--
Mvh Max

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 29-04-07 08:47

Max skrev:

> Jeg sender takken vidre til fruen, hun laver foderpladser
> i pileflet ...

Foderpladser i pileflet virker spændende. Har du ikke mulighed for
at vise et par billeder?

--
Venlig hilsen
Svend Erik