sand/grus i trekantsområdet?
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-04-07 10:36

Hej

Jeg skal i gang med et "lille" projekt med omlægning af gang-/havefliser
Til det skal jeg bruge noget alm "rødt sand" (leret vejgrus?) eller
brolæggersand samt sand eller lign til efterbehandling/fugning mellem
fliserne

Jeg mener at jeg på et tidspunkt har set en leverandør der kan levere
fugesand i mindre portioner hvis man samtidig bestiller grus i en bigbag
Jeg har ikke lige pt brug for 500kg sand :)
Overskydende grus kan bruges til glatførebekæmpelse om vinteren (jeg har
plads til at opbevare det)

Jeg har fundet frem til bigbag.dk - er der andre der leverer til private?

pft/Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-04-07 11:02

Peter Lykkegaard wrote:

> Jeg har fundet frem til bigbag.dk - er der andre der leverer til
> private?
Jeg fandt den her efter lidt søgning
http://www.nettraders.dk/

1500kg: små 1200kr
Det er en anelse billigere end bigbag

Jeg kan se at det kan betale sig at slå sig sammen og bestille i større
portioner, det bliver nok enden på det
500x4 a 797 versus 2000x1 a 1458 = halv pris :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 20:32

Jeg måtte lige få vandet galt i halsen, da jeg læste subj.
(og så kan jeg tilføje at det slet ikke er rart :)
TBJ

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-04-07 21:01

TBJ wrote:

> Jeg måtte lige få vandet galt i halsen, da jeg læste subj.
> (og så kan jeg tilføje at det slet ikke er rart :)

Det var nu ikke grus i maskineriet jeg havde i tankerne :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 28-04-07 10:34

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i en meddelelse
> Jeg måtte lige få vandet galt i halsen, da jeg læste subj.
> (og så kan jeg tilføje at det slet ikke er rart :)

At få det galt i halsen? Det må i hvert fald være ligeså ubehageligt at få
sand/grus fra bemeldte område.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 19:26

> Jeg måtte lige få vandet galt i halsen, da jeg læste subj.
> (og så kan jeg tilføje at det slet ikke er rart :)

JEg fik netop den tanke at han blot kan følge g-strengen, over til
røvhullerne, for at finde sand. Så er de fri for at gå og klø sig..

/SWP

Fra : Morten

Dato : 28-04-07 22:25

Jeg plejer at køre ud i den lokale grusgrav og hente en meter til 40 kr

Mvh Morten

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-04-07 22:30

Morten wrote:
> Jeg plejer at køre ud i den lokale grusgrav og hente en meter til 40
> kr
Ja jo, glemte at skrive at jeg har min jernhest + cykeltrailer at gøre godt
med ...

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Ole Jensen

Dato : 29-04-07 18:32

Peter Lykkegaard <plykkegaard@gmail.com> wrote:

> Ja jo, glemte at skrive at jeg har min jernhest + cykeltrailer at gøre godt
> med ...
>
> - Peter

Så skal du bare køre lidt flere gange, og glæde dig over dine nye
svulmende benmuskler

--
mvh - Ole-J - Aalborg

Sælges: Billedrammer / Træarbejder / Legetøjsbiler m.m.
http://www.oleswebsite.dk/salg.htm

Fra : plykkegaard@gmail.co~

Dato : 30-04-07 13:29

Ole Jensen

> Så skal du bare køre lidt flere gange, og glæde dig over dine nye
> svulmende benmuskler

Jeg har faktisk overvejet det ...

- Peter

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-04-07 13:41

On 28 Apr., 23:24, "Morten" <blad...@get2net.dk> wrote:
> Jeg plejer at køre ud i den lokale grusgrav og hente en meter til 40 kr

Det er de færreste trailere der kan laste 1 m3 grus eller sand hverken
praktisk eller lovligt.

Der er altså tale om måske 1.500 kg.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-07 00:29

>Det er de færreste trailere der kan laste 1 m3 grus eller sand hverken
>praktisk eller lovligt.
>
>Der er altså tale om måske 1.500 kg.

Det er da bare lige på øjemål, hvornår hjulene begynder at stå skævt.

/SWP

Som for et par weekender siden knækkede en akse på en triler, under
transport af jord.. =) (det var en 20 år gammel buggi-trailer)....Men det
lød godt

Fra : Lasse

Dato : 03-05-07 13:41

Hej Peter, prøv lige denne hjemmeside:::

Sandmanden.com.

Giv lige et svar hvis det er noget du kan bruge
Livet er dejligt

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.8 Final

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-05-07 21:30

Lasse wrote:

> Sandmanden.com.

Der var den jo - jeg mente nok jeg havde set en leverandør med mere "jyske"
priser :)
450,- for 1m3 flisesand (1500kg)

Jeg skal gi en hund ned på havnen for en trailerfuld + jeg skal skaffe en
ladvogn

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!