Garageport
Fra : Rene Joergensen

Dato : 27-04-07 10:07

Hejsa,

Jeg skal have bygget mig et hus, og i den forbindelse også en garage.

Den ene af vores lokale portmænd sælger Hörmann og jeg har fået et
ganske okay tilbud på en port (5,5m bred).

Men jeg kender ikke noget til Hörmann, er der nogen af jer der har
erfaringer med mærket? De giver 10 års garanti (har dog ikke lige set
hvad den dækker), så helt skidt kan det vel ikke være.

Alternativt kan man vælge en Lindab, som jeg kender flere der har, men
det tiltaler mig at købe port et sted hvor de også kan servicere den.
Hvilket XL-Byg jo ikke just kan.

--
-René

Fra : Søren Kring

Dato : 27-04-07 13:22

Hörmann er et godt og anerkendt mærke. Og så får du jo lokal service og
garanti. Jeg ville tage imod tilbuddet, selvom du ikke nævner noget om
prisen, men en 5.5m port koster jo lidt. :)

hilsen Søren

Fra : Rene Joergensen

Dato : 27-04-07 13:35

Søren Kring <sukr.fjerndette@get2net.dk> wrote:

> Hörmann er et godt og anerkendt mærke. Og så får du jo lokal service og
> garanti. Jeg ville tage imod tilbuddet, selvom du ikke nævner noget om
> prisen, men en 5.5m port koster jo lidt. :)

Den koster 22k incl moms, uden montering.

Havde standardhøjde på 2125mm passet, havde den været 3k billigere.

Montering beløber sig til sølle 3800,-

Jeg skal bare lige have overtalt konen til at hun skal vente på at
tegningerne bliver lavet om, så åbningen bliver 10cm smallere. Da de
nuværende er tegnet til 5600mm åbning, og Hörmann kun leverer op til
5500mm. Hvis vi ender med at vælde Hörmann altså.

--
-René

Fra : Rene Joergensen

Dato : 27-04-07 13:49

Rene Joergensen <nospam@fzr.dk> wrote:

> Den koster 22k incl moms, uden montering.

Skal lige nævne at det er incl. automatik.

--
-René

Fra : Henrik

Dato : 27-04-07 23:01

"Rene Joergensen" <nospam@fzr.dk> wrote in message
> [...]
>
> Alternativt kan man vælge en Lindab, som jeg kender flere der har, men
> det tiltaler mig at købe port et sted hvor de også kan servicere den.

Du skal i hvertfald holde dig fra Overhead Door hvis du skal have porten
leveret i år, vi ventede 3 måneder ekstra oven i den normale leveringstid på
3 måneder på vores. Den kostede forøvrigt også omkring 22000kr for en 270cm
høj og 515cm bred port med automatik

Henrik
www.ha-ts.dk