Male på Douglas plader
Fra : mugge

Dato : 26-04-07 21:08

Hej i kloge

Jeg har en væg der er bygget op i Douglas plader.

Hvordan maler jeg bedst på dem? Der er jo ca. 1000000 knaster i pladerne -
og hvad gør jeg der hvor knasterne er "faldet ud"?

Skal jeg virkelig fuldspartle pladerne?

PFT

mugge

Fra : Max

Dato : 26-04-07 21:29

Hej mugge

> Hvordan maler jeg bedst på dem? Der er jo ca. 1000000 knaster i
> pladerne - og hvad gør jeg der hvor knasterne er "faldet ud"?

Spartel de knasthuller ud der er, brug evt. to-komponent plastictræ
fra Plastic Padding, det er hurtigt og nemt og arbejde i. Derefter
males vægen så man kan se at det er træplader den er lavet af.

Ellers er der vidst ingen vej uden om fuldspartlingen.

--
Mvh Max

Fra : mugge

Dato : 26-04-07 21:44

Tak for svar

Skal jeg så give alle 1000000 knaster shellak?

mugge

Fra : Max

Dato : 26-04-07 21:49

Hej mugge

> Skal jeg så give alle 1000000 knaster shellak?

Ja, det vil nok være en god idee.

Jeg kom også til at tænke på at det måske vil være en
mulighed at tapesere vægen med noget glasvæv.

Forøvrig burde man så ikke beklæde dem med gips-
plader eller noget andet brandhæmmende ?

--
Mvh Max