Hvilket hulmål tillampeudtag i loft ?
Fra : BigGuy

Dato : 25-04-07 20:20

Hejsa.

Jeg er ved at sætte nye rustiklofter op. og hat lovet elektrikkeren at bore
de huller i loftet til lampeudtag, så det er lettere for ham og hurtigere at
komme til. Han fortalte også hvilket størrelse kopbor størrelse jeg skulle
bruge, men har simpelhen glemt det, og han er på ferie et par dage endnu, en
der ved hvad størrelse ( ø mm ) det er man skal bruge?

På forhånd mange tak.

MB

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-04-07 22:18

"BigGuy" <Bigguy@whyuwannaknow.dk> wrote in message
> [...]
> størrelse jeg skulle bruge, men har simpelhen glemt det, og han er på
> ferie et par dage endnu, en der ved hvad størrelse ( ø mm ) det er man

Dåsen passer perfekt i et 68 mm hul - se monteringsvejledning her:

http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/97693_05.pdf

mvh

Andreas M. Hansen