Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kamera og motorcykel
Fra : Ib Tinning

Dato : 28-04-07 21:44

sidder her og tænker på om der er noget i mit kamera som der tager skade af
at ligge i min tank taske med magneter

tanken er at der måske er noget i memory kortet eller noget inden i kameraet
der kan tage skade

mvh Tinning

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-04-07 07:40

Hej,

> [...]
> at ligge i min tank taske med magneter
>
> tanken er at der måske er noget i memory kortet eller noget inden i kameraet

Jeg tror ikke memorykortet vil tage skade, det er jo ikke et magnetisk
medie.

Hvorfor poster du forresten samme spørgsmål i to grupper ??

-Thomas

Fra : Ib Tinning

Dato : 29-04-07 09:31

> Hvorfor poster du forresten samme spørgsmål i to grupper ??
>
> -Thomas

fordi jeg ikke lige viste hvor jeg skulle lægge det

mvh Tinning

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-04-07 12:19

Ib Tinning skrev:

> fordi jeg ikke lige viste hvor jeg skulle lægge det

Så kunne du jo slå det op :

http://www.usenet.dk/

dk.fritid.foto: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

dk.fritid.foto.billedsnak: